Vooraankondiging Synthforum Contest 2023

Keuzestress…. Hoop gemaakt dit jaar voor mijn nieuwe album dat dit voorjaar uit gaat komen. Ga ik voor sferisch of wat meer uptempo voor de contest? Enfin, meedoen is het belangrijkste! Mooie dagen vast voor iedereen!
 
En alleen met synth's niet boven de 1000 euro.
Alleen een kwestie, het moet een hobby blijven.
En ik reageer alleen maar met emoji's.
 
Wordt hem toch niet voor mij. Door persoonlijke omstandigheden geen tijd om iets in elkaar te zetten en daarbij geen tijd om alles te luisteren. Voor mij zelf is dat een vereiste om mee te doen. Succes allemaal en tot volgend jaar!
 
Zit in soortgelijke omstandigheden als Othar (als in persoonlijk en druk) , dus ook ik sla deze editie over, vind het wel jammer hoor! Hoop er volgend jaar weer bij te zijn. Iedereen veel plezier en mooie muziek toegewenst!
 
oh yes ik zie al veelbelovende deelnemers, t wordt een goed jaar ik voel t :D
maar ik hoop dat die ene die nooit meedoet ook n keer meedoet...
 
Geupoad.
Elk jaar weer een stimulans om beter te worden en de muziek techniek beter onde de knie te krijgen.
Ik hoef niet bij de toppers te behoren maar een klein beetje hoog daar streef ik wel naar.
Wat ik ook wel leuk zou vinden dat is dat er categorieen zouden komen.
En de laatste tien bijvoorbeeld niet benoemen. Want ach dat is zo zielig.

Verder ben ik tevreden hoe het nu gaat en moet je er maar tegen kunnen.
Tegen alles en denken : volgende keer beter. 😀
Niet speciaal nodig want ieder kan wel weer wat schrijven met wat verbeter commentaren.
 
Ik doe ook mee, alleen het nummer wat ik wil insturen gaat het niet halen, geen vocals. Iets uit den oude doos dan maar…
Vocals zijn toch niet verplicht. Wel leuk als je daar handig in wordt.

Ik was een prachtig stukje tegen gekomen. En daarna kon ik het nergens meer vinden.
Daarom heb ik snel wat nieuws gemaakt.
Wat wel handig is dat elke keer dat ik beter wordt alles wat `ondermaats` of slechter is ge-deleted wordt in de
honderden wav fragmenten die ik al had. Opschonen en luisteren dat duurt ook nog aardig lang.
Op weg om creatief beter te worden.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top