Synthforum Contest 2023: de inzendingen

ishi

Administrator
Staff member
Lid sinds
16 december 2017
Berichten
2.662
Locatie
Utrecht
Beste leden,

Allereerst een heel mooi nieuw jaar gewenst op deze eerste dag van 2024. Dat het een muzikaal jaar mag worden, vol creatieve uitspattingen, spannende ontmoetingen en gear: ja, dat bovenal veel oude en nieuwe synths en aanverwante schepsels op ons pad mogen komen.

Ik rol pas net mijn bed uit, overgebleven oliebolletje op en nu snel achter de laptop om de volgende fase van de contest klaar te zetten. Alle inzendingen die de afgelopen weken klaargestoomd en ingezonden zijn, zijn vanaf nu te beluisteren. Uiteraard kan (en zal!) er zoals andere jaren weer ruimschoots over gebabbeld worden in de betreffende threads.

We zijn heel blij dat er zoveel te beluisteren valt. Ook dit jaar doet een grote groep leden mee aan de strijd om de eeuwige synthroem. Maar liefst 79 tracks staan de komende weken op jullie playlist. Met een enorme verscheidenheid aan manieren om met synths bezig te zijn. Ook een hele kluif weer, dus begin er meteen mee, luister in de trein, op je werk, op het strand en waar dan ook. Begin vooral niet te laat, voor je het weet is het alweer tijd om je stem te laten horen, vanaf 21 januari.

Inzendingen kunnen worden beluisterd in het contestforum of via de player:

contestforum: Synthforum Contest 2023
player: SynthForum Contest Player

Ik wens jullie veel luisterplezier.
 
Laatst gewijzigd:
Succes en veel plezier iedereen!

Ik ben gelijk begonnen met luisteren.
Ik ga proberen om wat strenger te zijn dan normaal (t blijft een wedstrijdje hé!?)
Maar vind dat wel lastig hoor, ik voel de autoriteit ook gewoon niet om commentaar en/of kritiek op andermans muziek te leveren.

Maar ik ga wel m'n best doen! :)
 
Even voor de stemnoobs, zoals ik (kan me niet heugen wanneer ik voor t laatst heb gestemd of meegedaan) : is het de bedoeling dat je een top 3/5 maakt? Of is het de bedoeling dat je er 1 aanwijst als favoriet?

Voordat ik het Fneuck, en mn stem ongeldig is omdat ik het verkeerd deed :)

Veel luisterplezier allemaal!
 
Ik zit al een paar minuten te zoeken, waar staan de nummers dan , zodat ik ze kan beluisteren in een rijtje ??

Ah , dacht dat het in deze folder stond maar het staat in de hoofdfolder eronder, niet helemaal duidelijk .
nou dan gaan we maar eens luisteren he 👍
 
Laatst gewijzigd:
dan heb ik nog een noob vraag, HOE stem je eigenlijk?

de exelsheet invullen en terugsturen, of bij elk topic vermelden dat ie je stem krijgt? :)
 
Ahhhhhhh, lekkah! Vinken, heerlijk!

ok, top, thanks!
 
Zo ... ik ben door alle tracks heen. En iedere keer wanneer ik denk dat het niveau nauwelijks hoger kan, ligt het toch weer hoger. Er zitten veel ontzettend goede inzendingen tussen. Misschien niet allemaal op hetzelfde niveau van mastering of mixage maar het grootste deel van de leden doen het tenslotte voor het plezier (denk ik toch ... ik toch in ieder geval).

En opnieuw valt me dit jaar op (en dat is misschien wel het schoonste van alles) dat de verscheidenheid op het forum zo breed is: newage (what's in a name), trance, auditieve kunst, rock ... werkelijk alles passeert de revue. Daarom aan iedere deelnemer een dikke pluim voor die diversiteit in creativiteit :okdan:.

Nu nog eens een aantal nummers opzoeken en herbeluisteren :) :) :).

:doei:
 
Back
Top