Synthforum Contest 2023: de inzendingen

Wat ik leuk vind aan de contest is dat het een moment dat vele hun gerecht uit eigen keuken aanbieden.
Dat we naar elkaar luisteren en elkaars gerechten proeven.
De discussies erom heen zijn leuk en het forum leeft er echt van op.

Een stuk waardering door te winnen of veel stemmen te krijgen natuurlijk geweldig.

Maar als je niet mee wil doen is dat natuurlijk ook goed.
Een bijdrage door te luisteren en evt feedback geven is ook positief.
 
Wat ik leuk vind aan de contest is dat het een moment dat vele hun gerecht uit eigen keuken aanbieden.
Dat we naar elkaar luisteren en elkaars gerechten proeven.
De discussies erom heen zijn leuk en het forum leeft er echt van op.

Een stuk waardering door te winnen of veel stemmen te krijgen natuurlijk geweldig.

Maar als je niet mee wil doen is dat natuurlijk ook goed.
Een bijdrage door te luisteren en evt feedback geven is ook positief.

ik ben daar volledig mee eens, ik wilde iets soortgelijks schrijven.

je leert elkaar ook beter kennen, in wat je doet.

ik vind het zelf, overigens, al eerder denk eens gezegd, de plaat..., hoe de SF contest gaat meer dan prima.

een spreekwoordelijk vuurtje waar we rondom gaan zitten.....
 
Zo, bijna half januari en ben op de helft. Twijfelde of ik mee wilde doen, omdat het toch behoorlijk wat tijd kost om alles te luisteren, maar het is het weer waard! Veel goeie producties weer zeg :)
 
Ik heb altijd wat moeite met de hoeveelheid tracks, ik begin fanatiek maar daarna kakt het in (story of my life haha).
Maar komt goed, ben over de helft en met een handjevol tracks luisteren per keer ga ik het makkelijk halen.
Wederom onder de indruk van de kwaliteit en variatie!
In de player kan je best snel door de lijst heen werken. Ik klik alles één voor één aan en skip door de tracks om te luisteren of er delen zijn die me aanspreken. Zo ja, dan luister ik 'm in z'n geheel. Bij goed bevinden kopieer ik de naam etc. naar een tekstbestandje. Zo heb ik een aantal tracks geselecteerd die ik de moeite waard vind. Die ga ik binnenkort nog eens uitgebreid beluisteren voor een definitief oordeel. De rest laat ik voor wat het is (sorry jongens) ;)
 
Laatst gewijzigd:
(sorry jongens) ;)
Ineens vroeg ik mij af: hoeveel deelnemers aan deze contest (of überhaupt forumleden) zijn vrouw? Het kan zijn dat er een groot aantal is, maar die verbergen dat mss en als dat zo is, waarom? Ik herinner mij van een tijdje terug wel één of twee, maar dat is het dan wel. Mss HELEMAAL niet relevant en als jullie dit een onzinnige vraag vinden, zeg dat rustig!
 
Een verstandige vrouw laat dat ongeweten, denk ik. Haantjes zijn zo irritant online. Dus ik denk dat t er niet toe doet. Ik weet het liefst niet.
 
Ziezo, het zit erop voor mij. Heb alles beluisterd en iedereen van commentaar voorzien. Enkele tracks meerdere keren beluisterd. Een handjevol ga ik nog 's opzetten de komende tijd.
Ik kom uit op 33 stemmen. Supertof alle diversiteit aan muziek en talent.
Hoewel deze contest nog niet voorbij is, zeg ik alvast: op naar de volgende! :okdan:
 
Geluisterd.Vooreerst een dikke proficiat aan iedereen die hebben meegedaan.Maar het is een wedstrijd dus er moet gekozen worden.Het beste nummer ter wereld heb ik weliswaar niet gevonden hier,maar mijn keuze van ja's heb ik toch gemaakt in mijn genre of toch die nummers die daaraan neigen.
Foute inzendingen bestaan niet, iedereen verdiend eigenlijk een beloning van synthforum.
Deelnemen is belangrijker dan winnen is het moto op synthforum.Maar dit klopt niet want eigenlijk wil bijna iedereen wel winnen.Dus het is belangrijk, maar niet het belangrijkste.
 
Het is me ook eindelijk een keer gelukt om alle inzendingen te beluisteren (al geef ik toe dat ik een aantal voortijdig heb afgebroken of stukjes heb overgeslagen als ze me te lang duurden en/of niet bevielen) en van, hopelijk constructief, commentaar te voorzien. Leuk te horen hoe divers de inzendingen zijn, van gelikte genre-anthems tot borderline psychotische experimenten. Ook grappig dat sommige leden hele andere muziekstijlen maken dan ik had verwacht. Ik heb 9 tracks gemarkeerd als 'stem' :D
 
ai en dan moest ik natuurlijk direct aan mijn inzending denken, en wat lees ik? een beetje rape-y :dubbel:
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Zelf ook even wat bekende namen geluisterd uit pure nieuwsgierigheid naar wat voor muziek ze nu eigenlijk maken, en dat is inderdaad soms best verrassend. Stemmen doe ik niet want daarvoor heb ik niet serieus genoeg naar alles geluisterd.
 
pff ik moet echt nog beginnen luisteren... en ik wil echt wel alles luisteren...
Hopelijk tap ik tegen maandag uit n vat energie
 
Zo… net de laatste track beluisterd, dat was die van bombarie. Had die mooi voor het einde bewaard. Heb iedereen ook van commentaar voorzien, en hier en daar geprobeerd wat constructief feedback te geven.

Wat ik altijd het leukste vind van de contest is de diversiteit in tracks. Je luistert een track, snoeihard vol met elementen, en de track daarna is poeslief met maar een paar sporen. Die overgang is altijd leuk. Het niveau van iedereen zijn muziek is goed tot hoog. Hier en daar heb ik een track gehoord die er nog niet was, maar waar je zeker het talent hoort van de producer, en waar het een kwestie van tijd is voor dat hij tot een hoger niveau is gegroeid.

Mooi de Excel lijst bijgehouden, waar ik tracks een cijfer geef voor hoe goed ik de track vind. Dit doe ik op gevoel waarbij de mix of talent niet belangrijk is, maar wat de track met mij doet. Hier zijn er 8 tracks uitgekomen die een 9 hebben gescoord.

Dorian Urac
Fifth Both
Geomasonic
lowieken
Nap
Roonan
Seyor
Tieralantijn

Jullie hebben me het meeste geraakt of laten genieten van jullie muziek. Zeker weten dat er een stem naar hen uitgaat. De mensen die een 7 of 8 hebben ga ik nog eens beluisteren en krijgen in deze tweede sessie wel/geen stem.

Nu ga ik ook eindelijk even reageren op iedereen die mijn track heeft beluisterd. Hiermee even gewacht tot ik eerst jullie track heb gehoord.
 
 
Back
Top