Synthforum Contest 2023: de inzendingen

Ik vind iedereen duimpjes geven net t zelfde als niemand duimpjes geven. Dus ik geef duimpjes als ik de indruk heb dat t in mijn hoofd n verschil maakt
tis meer een stukje waardering van mijn kant voor de moeite nemen van het plaatsen van een comment, meer niet.
 
Als iemand een mooie profiel foto heeft en ik wil daarom stemmen... wie houd me tegen...
Ik verwacht dat niemand je zal tegenhouden :). Het idee is natuurlijk wel dat deelnemers hun beste track van het afgelopen jaar inzenden en niet hun beste avatar. Het is dan ook wel enigszins voordehand liggend dat er gestemd wordt op de track zelf.

Wie wint heeft gewoon een hele goede track gemaakt denk ik en niet iemand die een track maakt die voor iedereen een beetje door de beugel kan zodat veel mensen er op stemmen.
Punt is wel dat een track die door veel mensen een beetje leuk wordt gevonden, dan ook wel serieus kans maakt op veel stemmen. Als ik de inzendingen jaarlijks beluister, zijn er in de regel een handjevol tracks die ik echt steengoed vind, iets meer tracks die ik lekker vind, een aantal tracks die ik in orde vind, en een paar tracks die me minder kunnen bekoren. Tracks in de eerste twee categorieën krijgen van mij een stem. Ik maak dus geen onderscheid tussen steengoede tracks en de tracks die ik gewoon lekker vind om naar te luisteren. En dat onderscheid kan ik ook niet maken. Daarom ben ik zelf wel voorstander van gewogen stemmen en een maximum aantal stemmen dat je mag uitdelen. Ik verwacht dat de steengoede tracks dan vanzelf komen bovendrijven.

Tracks die nu door veel mensen een beetje leuk worden gevonden, doen het nu in de resultaten altijd beter dan de tracks die door minder mensen steengoed worden gevonden. Het kwaliteitsverschil komt nu dus niet tot uitdrukking in de resultaten. Aldus mijn bescheiden mening.
 
Punt is wel dat een track die door veel mensen een beetje leuk wordt gevonden, dan ook wel serieus kans maakt op veel stemmen.

Tracks die nu door veel mensen een beetje leuk worden gevonden, doen het nu in de resultaten altijd beter dan de tracks die door minder mensen steengoed worden gevonden. Het kwaliteitsverschil komt nu dus niet tot uitdrukking in de resultaten. Aldus mijn bescheiden mening.

Ik kan je volgen maar dat betekent dat de grootste kans op winnen toch een smaakding is.
Ik weet nog goed alweer wat jaren terug bijv met Dozart- the jolly scene of freakyness die echt een razendknappe track had gemaakt, supercreatief ook, ik had verwacht dat die echt in de top 3 a 4 terecht zou komen maar kwam niet verder dan plek 15, ik dacht echt wat is hier mis op het forum dat deze track niet verder komt dan plek 15 en op zo'n moment zie je dat smaak toch bepalend is, helaas.
 
Ik verwacht dat niemand je zal tegenhouden :). Het idee is natuurlijk wel dat deelnemers hun beste track van het afgelopen jaar inzenden en niet hun beste avatar. Het is dan ook wel enigszins voordehand liggend dat er gestemd wordt op de track zelf.
no worries! Smurf = Stem!

geintje natuurlijk :D

Ik maakte gewoon een punt. Ik heb favorieten op basis van mn eigen smaak muziek, maar ook favorieten vanwege een goede sfeer maken met geluid en muziek, of iets wat gewoon heel goed geproduceert klinkt (voor zover ik dat kan/mag beoordelen). allemaal muzikale criteria! :D
 
Beetje raar, dat iedereen bezig is dat winnen niet hoeft, plezant is om een nummer te posten, om mee te doen.Waarom dan nog een contest?Je kunt het hele jaar je nummers posten hier.
 
Volgens mij heeft niemand gezegd dat ie niet wil winnen. Ik denk dat iedereen die meedoet het fantastisch zou vinden om te winnen!
Das wat anders dan niet hoeven winnen voor een geslaagdde deelneming.
Er zit een hoop lol voor mij in de eerder besproken comments en feedback op mm track
Die krijg je hier inderdaad ook in het tracks-gedeelte van het forum, maar door het contest format word er anders naar je track geluisterd, door andere (meer) mensen.

Het is duidelijk dat jij dat er de lol niet van in ziet 😂 maar dat is ook okee. Doe je gewoon niet mee 🤷‍♂️

Je komt inmiddels wel een beetje over als iemand die elke zondag voetbal zit te kijken terwijl ie zit te roepen "wat een kutsport!"
🤣.
Maar ook dat geeft niet.. want je genereerd ook conversatie zo! En daar zie je duidelijk wel de lol van... dus die hoef ik niet uit te leggen :)
 
Volgens mij heeft niemand gezegd dat ie niet wil winnen. Ik denk dat iedereen die meedoet het fantastisch zou vinden om te winnen!
Das wat anders dan niet hoeven winnen voor een geslaagdde deelneming.
Er zit een hoop lol voor mij in de eerder besproken comments en feedback op mm track
Die krijg je hier inderdaad ook in het tracks-gedeelte van het forum, maar door het contest format word er anders naar je track geluisterd, door andere (meer) mensen.

Het is duidelijk dat jij dat er de lol niet van in ziet 😂 maar dat is ook okee. Doe je gewoon niet mee 🤷‍♂️

Je komt inmiddels wel een beetje over als iemand die elke zondag voetbal zit te kijken terwijl ie zit te roepen "wat een kutsport!"
🤣.
Maar ook dat geeft niet.. want je genereerd ook conversatie zo! En daar zie je duidelijk wel de lol van... dus die hoef ik niet uit te leggen :)
Wel een sportjournalist schrijft zijn mening en zijn analyse zonder dat hij meedoet aan de competitie?Forum is er om iets te zeggen.Kritiek of niet.
 
Beetje raar, dat iedereen bezig is dat winnen niet hoeft, plezant is om een nummer te posten, om mee te doen.Waarom dan nog een contest?Je kunt het hele jaar je nummers posten hier.
Ja idd post eens wat? :)

Ik heb door de jaren heen echt veel geleerd door tracks te posten hier.
Het is eigenlijk de hoofd reden waarom ik op SF beland ben.
 
Ja idd post eens wat? :)

Ik heb door de jaren heen echt veel geleerd door tracks te posten hier.
Het is eigenlijk de hoofd reden waarom ik op SF beland ben.
Ja,zou wel willen, maar ben een DAW groentje en over mixen en masteren een donkey dat achter een wortel loopt.
 
Ik hoop inderdaad niet te winnen. Net zoals ik absoluut niet op n mainstage wil staan of nog veel erger: herkent wil worden
 
Ja,zou wel willen

En da's niet genoeg? 't Is een hobby eh, ook voor ons.


maar ben een DAW groentje en over mixen en masteren een donkey dat achter een wortel loopt.

Zeg je hiermee dat DAW groentjes niet mee mogen doen van jou? Da's wel een beetje gemeen van je. :)


in zoverre ik me kan herinneren blijkt dat de winnaars toch altijd zijn met een heuse mooie(melodische) compositie.

Hmm, dat zou goed kunnen, inderdaad. En laat een compositie nou net niét afhangen van mixen/masteren..


Dus kom, sinus! Don't be such a square :)


(Haha, nee hoor, ik wilde gewoon dat grapje kunnen maken. Critici hoeven inderdaad niet per sé te participeren. Misschien heb jij gewoon last van imposter syndrome en is 't voor ons maar goed ook dat je niet meedoet.)
 
Er zijn 29000 forum leden hier en een goeie 70 inzendingen.Hoe minder deelnemers,hoe meer kansen om te winnen hé.
 
Zal ik n yt video maken met mijn mastering? Ik begin -beloofd- de film met ’hi, i m klinkske, and i have no idea what i ‘m doing’ pas op want ik doe het he!
ik doe de film, jij doet mee aan sf contest 2024, je mag al wat ik toon 100% gebruiken.
 
Back
Top