Dozart - The Jolly Scene of Freakyness

Dozart

Super Сasual Dating Real-life Females
Lid sinds
27 juli 2011
Berichten
1.026
Locatie
GB
Late inzending, ik weet het. Maar hij moest echt goed af.
Als het goed is nog binnen de tijd: 'Let op: Je hebt nog 1 dag om een inzending te plaatsen voor de Synthforum Contest 2017. Daarna is inzenden niet meer mogelijk! Lees hier meer.

Succes met beoordelen!

 
Last edited by a moderator:
Deze track is te maf. Zo veel muzikale surprises (je zou verschillende tracks eruit kunnen halen, met wat minder variaties). Echt super, en je track naam heb je ook 300% juist.
 
Het lijkt een remix van minstens een half album aan nummers. Freakyness indeed, maar wat mij betreft goed voor +1.
 
Leuk stoned intro, gevolgd door nog meer mafs met een heel naar pianootje. Zou deels een goede soundtrack zijn voor een horror-clown ride of iets van dien aard. Volgens mij heb je een hoop lol gemaakt met het maken hiervan :) I LOLed a few times!
 
Dank jullie. :D Hij was idd leuk om te maken! Tip, kijk tijdens het luisteren winamp visuals in fullscreen. Past er leuk bij. :engel:
 
Al zijn er natuurlijk nog veel vettere visuals
 
Hier zitten serieus vette stukken tussen, als de beats in sommige passages beter in balans zouden kunnen zou het nog meer kunnen knallen dan dat het al doet. Knap werk iig en
 
Als ik dat nu eens wist, hoe een video te maken..... dan had ik al m'n nummers van een tof videootje voorzien, want ideeën genoeg.
Ik weet hooguit hoe ik een visualisatieschermpje opneem :P

anyway, thanks u allen. :)
 
Als ik dat nu eens wist, hoe een video te maken..... dan had ik al m'n nummers van een tof videootje voorzien, want ideeën genoeg.
Ik weet hooguit hoe ik een visualisatieschermpje opneem :P

anyway, thanks u allen. :)
je hebt vast wel een smartphone. ga naar de kermis (of de efteling o.i.d.) en maak willekeurig opnames van mensen en dingen. pluk van het internet een video-editor, stem de video af op de cadans van je muziek en k.i.k. (klaar is kees).
 
Ik ga het eens proberen. Maar als ik iets publiceer dan moet het wel echt goed zijn. Ik wil geen beginnelingers/pauperzooi posten onder muziek waar ik het onderste uit de kan heb proberen/weten te halen.
 
Back
Top