Synthforum Contest 2023: het stemmen is begonnen

Vorig jaar net te laat, nu voor het sluiten van de markt 16 stemmen uitgebracht. Wat een niveau, dit jaar!
Mijn top 3: MatthewleBlom - KAOSKAOS, Flyweight.
Speciale vermelding Tom32
En verder stemmen naar Andreas, Bahamut, Bijlevel, Bombario, Danny, Dorian Urac, Dr. van Lansberg, Dr. RiPsaw, Mrdrbobo, Nap, RFB en Rubbah.
Ga een aantal nummers zeker nog vaker beluisteren.
 
15 - Bahamut (Prachtig gitaarwerk, maar scoort dan bij mij weer niet op synth sounds en 'laag' op originaliteit. Maar dat was met de player! Nog eens luistere en vergelijken met andere werd ik diep geraakt door de prachtige gitaar muziek, èn,.... uhm, geen gitaar,... wouw, diep diep diep onder de indruk. Uiteindelijk mijn nummer 13 toch een stem gegeven ;). En aangenaam verrast dat ik zeker geen uitzondering ben. @Bahamut : mooi werk. Ik ben diep onder de indruk!)

Dankjewel en bijzonder om te lezen dat het zo'n indruk maakt.
Ik speel al lang klassiek piano en ben (enkel) daardoor in staat geweest om dit stuk al improviserend en op het gehoor te maken. Ik heb wat vaste muzikale patronen onder de vingers liggen, die lekker werken en die wel vaker aan de basis liggen van mijn muziek.
Onlangs heb ik een poging gedaan om een tweede gitaarstukje te maken, maar dat leek uiteindelijk teveel op de eerste. Voor mij dus een uitdaging om mijn vaste patronen te doorbreken om tot meer muzikale diversiteit te komen.
 
Back
Top