Vooraankondiging Synthforum Contest 2023

Ik doe ook mee, alleen het nummer wat ik wil insturen gaat het niet halen, geen vocals. Iets uit den oude doos dan maar…
 
Ooit in een heel ver verleden won 6trak de contest. Zou dat nummer nog op de servers staan ergens van dit forum? De track maakte die volgens mij met een maat van hem en is me altijd bijgebleven als een van de hoogtepunten..
 
Ooit in een heel ver verleden won 6trak de contest. Zou dat nummer nog op de servers staan ergens van dit forum? De track maakte die volgens mij met een maat van hem en is me altijd bijgebleven als een van de hoogtepunten..

Terug tot 2008 staat alles zichtbaar in de subfora. Dat is allemaal meegekomen na de laatste migratie. We kunnen nog wel eens zoeken waar die tracks van oudere contests zijn gebleven.
 
Ooit in een heel ver verleden won 6trak de contest. Zou dat nummer nog op de servers staan ergens van dit forum? De track maakte die volgens mij met een maat van hem en is me altijd bijgebleven als een van de hoogtepunten..
Volgens mij was dat 'Fosfor in my cabinet'. Staan nog veel meer te gekke tracks op hun SC..


 
Volgens mij was dat 'Fosfor in my cabinet'. Staan nog veel meer te gekke tracks op hun SC..




Dat was in 2004.. toen werd 6Trak tweede met Fosfor in my cabinet:

 
Dat was in 2004.. toen werd 6Trak tweede met Fosfor in my cabinet:

Volgens mij staat alles van Chrizz en Six op SC.. maar ik zou ook wel willen weten welke dat is.. dat zou Ensemble moeten herkennen.. :engel: Of is er wel een titel bekend?
 
Ga ook weer meedoen, erg leuk !
Gezien mijn voorkeur en hier op het forum zal het wel niet in de bovenmoot eindigen maar de leuke reacties is al voldoende om mee te doen.
Uiteraard weer met een good old 80's synth met gitaarwerk op de keys ....
Moet nog wat bijpoetsen op het gitaarwerk ... soon.
 
Volgens mij was dat 'Fosfor in my cabinet'. Staan nog veel meer te gekke tracks op hun SC..



Hi, dit was niet de track die ik bedoelde, heb ook even snel geskipped op hun SC en daar hoorde ik hem ook niet, maar ik ga er eens wat rustiger doorheen en laat het dan wel weten.
 
mijn inzending is klaar in elk geval!
Tis een liedje geworden wat ik in Oktober begonnen ben te maken en af en toe opende om verder wat aan te werken omdat ik het best aardig vond klinken.
De afgelopen weken bedacht ik me dat het een leuke kandidaat zou zijn voor de contest en heb met dat in het achterhoofd de afgelopen week de tijd genomen om hem af te maken (studio-overuren gedraaid dit weekend!)
 
Dja la la la, la la la la

Ff een spontane reflexx flex flex flex flex flex, bieuwwwh

 
En over 6-trak gesproken, waar is die dude eigenlijk?! En Tyros of Raphie ;) :0
 
jammer! Vond 6-trak altijd een leuke Guy!

In the spirit of 6, en de cunttest, doe ik dit jaar ook iets inzenden ;)
 
Back
Top