Vooraankondiging Synthforum Contest 2022

Ben je er nu weer met die donkere zonnebril, kies eens een roze, doe mee, t gaat je deugd doen.
Als ik wou winnen deed ik niet eens mee, het enige dat je kan winnen is motivatie
Er zijn hier talenten die me vervelen met hun posts maar schitterende muziek maken, dus die krijgen een stem. En andersom.
 
Ben je er nu weer met die donkere zonnebril, kies eens een roze, doe mee, t gaat je deugd doen.
Als ik wou winnen deed ik niet eens mee, het enige dat je kan winnen is motivatie
Er zijn hier talenten die me vervelen met hun posts maar schitterende muziek maken, dus die krijgen een stem. En andersom.
Nooit meer meegemaakt dan voorkeursstemmen hier op syntforum dan de echte nr 1.Heeft allemaal te maken hoe je antwoorden zijn hier op topics.Simpel.
 
Het lijkt me sterk dat leden hier hun bijdragen aan topics aanpassen met het oog op het binnenhalen van voorkeurstemmen in de jaarlijkse Synthforum Contest. Veel waarschijnlijker is het dat leden vooral waardering kunnen opbrengen voor de activiteiten en het soort muziek waar ze ook zelf mee bezig zijn. Zo krijg je op ons forum vanzelf clubjes die door het jaar heen en ook tijdens de Contest op een positieve manier met elkaar communiceren. Ik zie daar niets achterbaks in.
 
Het lijkt me sterk dat leden hier hun bijdragen aan topics aanpassen met het oog op het binnenhalen van voorkeurstemmen in de jaarlijkse Synthforum Contest. Veel waarschijnlijker is het dat leden vooral waardering kunnen opbrengen voor de activiteiten en het soort muziek waar ze ook zelf mee bezig zijn. Zo krijg je op ons forum vanzelf clubjes die door het jaar heen en ook tijdens de Contest op een positieve manier met elkaar communiceren. Ik zie daar niets achterbaks in.
Recht in de winkelhaak, laten op de contest verdelen in genres dan.
 
Ik wil me graag inschrijven voor de categorie "Beste soundscape gemaakt met Oosteuropese en Russische synths van na 2018 verzopen in premium reverb"
 
Nooit meer meegemaakt dan voorkeursstemmen hier op syntforum dan de echte nr 1.Heeft allemaal te maken hoe je antwoorden zijn hier op topics.Simpel.
Ik ben bijna altijd vriendelijk en positief en like ook wel zo nu en dan maar ik kom nooit verder dan de middenmoot bij de contest, ik doe vast iets nog niet goed?
Ik denk dat ik vanaf nu iedereen continue likes ga geven behalve jou dan natuurlijk want je stemt toch niet. :D
 
Ik denk dat ik vanaf nu iedereen continue likes ga geven behalve jou dan natuurlijk want je stemt toch niet. :D
O jawel(denk ik) maar niet naar de meest vriendelijke.Mijn oordeel gaat echt over de muziek.
Verdeel het in sub-categorieΓ«n en stop je song in de meest pasende groep.
 
[trying to be funny mode]
ik wil de volgende categorieen:
0 - 100 euro
100 - 300 euro
300- 2000 euro
2000 - 999999999 euro
[\trying to be funny mode]
 
Is maar een voorstel, meer niet.
Je bedoelt hetzelfde voorstel waar je zo'n beetje elk jaar mee komt en waar dan ook altijd een beargumenteerd "Nee" op terugkomt? Dat de contest elk jaar weer terugkomt wil niet zeggen dat we ook dit soort dingen steeds moeten herhalen. Idem met het eeuwige geklaag over dat het niet eerlijk zou verlopen want vriendjespolitiek. Het is ieders keuze om mee te doen of niet met de regels die gelden.
 
Als we nog een 2 weekjes hebben voor het inzenden sluit dan zou dat mooi wezen. :)
 
Als we nog een 2 weekjes hebben voor het inzenden sluit dan zou dat mooi wezen. :)
Als het weer hetzelfde is als vorige keer sluit de inzending op de dag voor kerst. Ik hoop ook nog even een track te kunnen maken voor kerst. Het was een karig jaar voor mij met de tracks en wil eigenlijk een keer met een ander genre aan komen.
 
Back
Top