Synthforum Contest 2021 vooraankondiging

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Mja, Voor mij komt het volgende er nog bij. namelijk dat ik geen zin en tijd heb om zoveel inzendingen te beluisteren. Als ik dat al niet van plan ben is het ook niet helemaal fris om zelf wel iets in te zenden en te verwachten dat anderen wel allemaal mijn track gaan luisteren.
Ja mee eens, ik vind ook dat als je meedoet dat je zelf ook verplicht om alle tracks te beluisteren en als je iets te zeggen hebt bij bepaalde tracks dat je dan ook feedback geeft.
We hebben allemaal meegemaakt dat er forumleden zijn die bovenaan de lijst met afluisteren beginnen en dan laten weten na 3 weken dat ze de tijd niet hebben gehad om alles te beluisteren en dan misschien de helft van alle tracks gehad hebben, dat getuigt van gemakzucht en weinig respect voor andere inzenders.
De afgelopen twee jaar stond m'n hoofd er niet naar om alles af te luisteren en heb ik dus ook niet meegedaan.
Als ik meedoe dan luister ik altijd een eerste ronde alle tracks verdeelt over een aantal uren/dagen, skip hier en daar wel door als een track me helemaal niets zegt en maak meteen een voorlopige selectie en die luister ik wat dagen van tevoren opnieuw af en deel dan punten uit.
 
Ok challenge is on! Tijd niks meer op het forum geplaats maar ik zie nog steeds dezelfde namen als een lange tijd geleden. Heb een paar nieuwe synths die ik moet testdriven. Ik ga ook een Testdrive album maken de komende twee maanden. Dus het nummer wat ik hier ga laten horen zal daar waarschijnlijk ook op komen te staan. Ik heb nog een paar dagen toch? En ik heb nog een hoek die ik met basstraps moet vullen dus ik ga even mijn best doen! Ziet er goed uit dat eigenmerk van ze!
 
Ik ben zo iemand die werkelijk nooit een track af maakt... deze contest is voor mij een mooie trigger om dat toch maar een keertje te gaan doen ;)
 
Tot nu toe zijn er al 28 deelnemers voor de Synthforum Contest 2021. Laten we hopen dat daar in de komende dagen nog minstens het dubbele aantal deelnemers bij zal komen. Ben erg benieuwd naar de inzendingen.
 
Tot nu toe zijn er al 28 deelnemers voor de Synthforum Contest 2021. Laten we hopen dat daar in de komende dagen nog minstens het dubbele aantal deelnemers bij zal komen. Ben erg benieuwd naar de inzendingen.

volgens mij komen de meesten nét voor de deadline... of nét... nog even schaven, iets toevoegen, op de valreep. vorig jaar was ik ook er op de valreep, vanwege dat er nog vocals aan toegevoegd moesten worden...
 
volgens mij komen de meesten nét voor de deadline... of nét... nog even schaven, iets toevoegen, op de valreep. vorig jaar was ik ook er op de valreep, vanwege dat er nog vocals aan toegevoegd moesten worden...
hahaha het is nooit af. Heel herkenbaar! Ik zal waarschijnlijk tot op de laatste minuut bezig zijn.
 
^Geld voor mij ook! Mixen is nieuw voor me, dus nog volop tutorials aan het volgen, plus een drukke week met werk, maar hij gaat er komen :D

Had eigenlijk vooraf nog om wat feedback willen vragen, maar is denk ik geen tijd meer voor helaas. Nouja, dan wordt het wel meer een verrassing.
 
Ja 60 liedjes luisteren is wel veel, maar dat is voor mij wel waar de synthcontest om gaat. Naar elkaars liedjes en feedback luisteren. Heb er alweer enorm veel zin in:) ik raam wel even wat tijd in de agenda!
 
Werd even spannend of het nog ging lukken dit jaar, maar toch de twee laatste dagen voor kerst naast werk afronden, bier drinken en cadeautjes inpakken nog weten te benutten om op de valreep iets in elkaar te draaien. :D
 
ik niet, ik zal vandaag iets moeten maken anders gaat het niet meer lukken.
Door Covid van mij en daarna mijn kids geen tijd gehad.
Daarna mijn computer upgrade en nieuwe setup in elkaar gezet.
Nu aan het vechten met die kut Korg usb driver.
Ga het iig proberen om met wat te komen.
 
ik niet, ik zal vandaag iets moeten maken anders gaat het niet meer lukken.
Door Covid van mij en daarna mijn kids geen tijd gehad.
Daarna mijn computer upgrade en nieuwe setup in elkaar gezet.
Nu aan het vechten met die kut Korg usb driver.
Ga het iig proberen om met wat te komen.
Zet m op, je kunt 't! En anders idd wat Jason zegt, de beste track van het afgelopen jaar!
 
Waarom zou je jezelf op de valreep nog gaan pushen om iets nieuws te maken? Pak idd gewoon een track van dit jaar. Ik heb dat gelijk gedaan toen de inzending geopend was, omdat ik toch al wist dat het er niet van ging komen om een nieuwe track te maken.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top