Vooraankondiging Synthforum Contest 2022

ishi

Administrator
Staff member
Lid sinds
16 december 2017
Berichten
2.662
Locatie
Utrecht
Dames en heren, jongens en meisjes,

De feestmaand is aangebroken. Sinterklaas, Kerst en natuurlijk de Synthforum Contest! Dit jaar wordt hij voor de 21e keer georganiseerd. Pak je agenda erbij en noteer de volgende data met hoofdletters in het rood:

Inzenden - Zaterdag 10 december tot en met zaterdag 24 december.
Luisteren en beoordelen - Alle inzendingen worden op hetzelfde moment vrij gegeven, namelijk op zondag 25 december. Tot en met zaterdag 21 januari kun je de inzendingen beluisteren.
Stemmen - In de laatste week (van zondag 15 januari tot en met zaterdag 21 januari) kun je je stemmen uitbrengen.

Begin op tijd met het afronden of oppoetsen van je beste track van dit jaar. Voor de winnaar ligt er weer eeuwige roem in het verschiet!

Tot over 9 dagen!

Update:
De Synthforum Contest 2022 is inmiddels begonnen! Tracks kunnen vanaf nu worden ingestuurd. Alle informatie vind je in deze thread.
 
Laatst gewijzigd:
Graag inzendingen RANDOM in lijst plaatsen

Is wel zo eerlijk
 
ah, daar is de overslaande langspeelplaat weer....


Ik denk er weer eens over na om mee te doen. Hardstikke leuk, maar kost ook wel een hoop tijd om alles te beluisteren.
 
'Deelnemen is belangrijker dan winnen'.
Wie dat ooit heeft gezegd,had nog nooit gewonnen.
Kan wel kloppen, eens je wint ben je gescheten, want dat moet je zien dat te evenaren. Hopelijk win ik nooit.
Heb geen tijd of motivatie om nog wat te maken of tweaken, dus sinew1958, de plaatsen boven mij zijn nog haalbaarder dan anders :) ik zal wel wat onafgewerkts inzenden, wat kan t mij schelen :)
 
Kan wel kloppen, eens je wint ben je gescheten, want dat moet je zien dat te evenaren. Hopelijk win ik nooit.
Heb geen tijd of motivatie om nog wat te maken of tweaken, dus sinew1958, de plaatsen boven mij zijn nog haalbaarder dan anders :) ik zal wel wat onafgewerkts inzenden, wat kan t mij schelen :)

ik heb dit jaar nog nooit zoveel keuze gehad, voor de contest. ik zal daarom de minst contest vriendelikke daarvan uitkiezen (al zijn ze het allemaal eigenlik, of niet?).
 
Ik realiseer me dat ik al een jaar lang geen track afgemaakt heb! Zoals de trackpolitie mijn situatie ooit zo mooi bezong:

Hey jij, wat loop je nou te lullen
maak toch eens wat muziek met je spullen
hey jij, ik wacht nog op de dag
dat ik eens een vette track van je horen mag!


Bij nader inzien: misschien is songteksten onthouden van obscure memetracks meer mijn ding dan zelf tracks maken.
 
Aangezien ik(nog)niet meedoe.Mag ik hier dan wat streken uithalen?🙃
 
Kan wel kloppen, eens je wint ben je gescheten, want dat moet je zien dat te evenaren.
Klopt. En na 2 overwinningen en 1x 3de zit ik me hier scheel te bedenken wat ik moet doen. misschien is een jaartje overslaan een optie...
 
Kom kom. Wees n man. Meedoen natuurlijk. Stel me niet teleur he :)
 
Leuk weer de contest, ik heb er zin in!
Gelukkig had ik in oktober een track af die ik nog niet had gepost en die ga ik inzenden want de afgelopen 4 weken heb ik alleen maar geklust op m'n seniorenwoning in Apeldoorn en zat dan in een kaal appartement met alleen een tv en een logeerbedje en voor de rest niets anders en dan ging ik nog 2 keer in de week op en neer naar de Zaanstreek om daar dingen op te ruimen, weggooien enz en wat dozen iedere keer mee met spul naar Apeldoorn.
Ik zit momenteel in een soort klus- en survivalmodus en ben blij als het over een paar weken wat rustiger gaat worden en als m'n huis verkocht is heb ik mezelf al wat leuke eurorack beloofd, ik mag mezelf wel wat verwennen na zo'n hectische periode vind ik. :)
 
Klopt. En na 2 overwinningen en 1x 3de zit ik me hier scheel te bedenken wat ik moet doen. misschien is een jaartje overslaan een optie...
Ik moest vooral heel hard lachen om je website.
En natuurlijk moet je meedoen!
 
Heb dit jaar maar 1 track gemaakt en die is al eens gepost. Dus dat is plan b.
Plan a ben ik gisteren mee begonnen, een nieuwe track met gebruik van bijna alleen maar nieuwe aanschaf, leer ik dat meteen kennen. Nu hopen dat ik het op tijd af krijg, het begin is er iig!
 
Back
Top