Vooraankondiging Synthforum Contest 2023

Ik had een tracky voor een vriend gemaakt voor de grap, net ingestuurd. Moet het eerst goed gekeurt worden? Weet niet niet of ik er door kom dan veel mooie dingen gehoord al (oh dat was 2022 waarschijnlijk)
 
Ik moet nog besluiten… pffff. Heb veel gemaakt tbv mijn nieuwe album dat in voorjaar gaat uitkomen. Als het goed is… Heb paar mooie, ‘5 min +’ sferische tracks met mooie opbouw klaarliggen. Maar ja, wie heeft/neemt de tijd tegenwoordig om rustig te luisteren? Zeker bij 75 SF inzendingen… laat staan miljoenen tracks op Spotify e.d. Toch maar iets met een lekkere beat en een kek refreintje rond 1.30 minuten? Nog een paar uur om te beslissen. Eerst maar eens een oliebol met Veul poedersuiker… Hoe dan ook: een mooi uiteinde synthvrinden!
 
Moet het eerst goed gekeurt worden? Weet niet niet of ik er door kom dan veel mooie dingen gehoord al (oh dat was 2022 waarschijnlijk)

We kijken alleen even naar een paar kleine dingen zoals bestandsgrootte. Verder niks hoor. Leuk dat je ook meedoet!
 
Volgend jaar dan maar. Wellicht een investering voor het komende jaar, een week, anderhalve week mezelf opsluiten in een huisje op de Veluwe ofzo, weg van alles en iedereen. Dan krijg ik mogelijk wel wat af.
 
Beste forumleden,

Terwijl de melodieën van het oude jaar wegsterven, moge het symfonie van het Nieuwe Jaar je vreugde, harmonie en een crescendo van mogelijkheden brengen. In de grootschalige orchestratie van het leven, mogen alle tonen in harmonie spelen met de verlangens van je hart.

Ik wens je een jaar gevuld met de betoverende cadans van muziek, een bruisende gezondheid en de zoete resonantie van voorspoed. Mogen je dagen bestaan uit momenten die een harmonieuze toon aanslaan, en mogen je nachten worden toegezongen door dromen die dansen op het ritme van mogelijkheden.

Terwijl we dit nieuwe hoofdstuk betreden, deelt Gloomy een cryptische boodschap: "Breek de Code." Ontwar de mysteries, omarm de uitdagingen en laat de harmonieën van succes en vervulling je leiden.

Proost op een jaar waarin je je eigen symfonie van geluk componeert en de staccato's met veerkracht trotseert. Moge de toonsoort van jouw reis gemarkeerd zijn door goede gezondheid, voorspoed en de tijdloze schoonheid van muziek.

Gelukkig Nieuwjaar!

Hartelijke Wensen,

Janneman
 
Back
Top