flyweight
Life is modulating everything modulating everythin
Nou ja in ieder geval heeeeel laag :-)Hey @flyweight het is toch niet de 30e plaats...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nou ja in ieder geval heeeeel laag :-)Hey @flyweight het is toch niet de 30e plaats...
Als ik niet lekker in mijn vel zit is mijn creativiteit vaak echt 0, kan er dan niet de energie voor opbrengen. Helaas werkt therapeutisch creatief doen zelden voor mij.De beste kunst en muziek wordt gemaakt in een melancholische of zelfs inktzwarte bui
Ah maar dat bedoel ik niet. je kunt ook creatief zijn vanuit blijheid of welke emotie dan ook, of zelfs zonder emotie, maar meer als een vakman met kennis van wat muzikaal of mix-technisch gezien werkt. Maar goed, dit lijkt me eerder iets voor een los topic.De kunstenaar hoeft niet altijd te lijden![]()
Grappig hoe anders dit bij iedereen werkt. Geef mij maar the blues; heerlijk inspirerendAls ik niet lekker in mijn vel zit is mijn creativiteit vaak echt 0
je stond toch op 1 bij een paar mensen, waaronder bij mij.ik ben eerlijk gezegt best wel teleurgestelt met mijn 30ste plaats.
Had er toch iets meer van verwacht.
Ik heb 21 stemmen uitgedeeld, en daarvan zat jij zeker in de shortlist (en verder doe ik niet aan een 1-2-3, onmogelijk voor mij, want veel te divers)ik ben eerlijk gezegt best wel teleurgestelt met mijn 30ste plaats.
Had er toch iets meer van verwacht.
Zal wel weer een jaar nodig hebben om er overheen te komen.
Dit zal vooral komen omdat ik echt al bijna 2 maanden thuis zit. kids zijn ziek dan ik...
Zodra ik weer lekker aan het hardlopen ga en weer regelmatig kan spelen zal het snel veranderen.
Is wel appart omdat ik best goed ben in het niet aantrekken van wat andere van mijn werk vinden.
Zwak moment zullen we maar zeggen.
Ben wel blij dat @Nap heeft gewonnen met een echte track. Handgemaakt
Zonder chord track of een hele gitaar erbij van het web geplukt. etc.
Zo belangrijk is het ook weer niet natuurlijk maar het is wel leuk als je ziet dat echte goede tracks ook gewaardeerd worden, we zitten hier op een forum van liefhebbers.Als je een gabber bent en nooit naar iets anders luistert, of in een band met poppy sounds zit en geen tijd besteed aan andere genre's. Dan kun je al bijna niet oordelen over iets anders behalve je emotionele reactie. Misschien kunnen we naast een stem ook emoticons plaatsen
Persoonlijk denk ik ook niet dat we het te serieus moeten nemen.
Tracks maken zit er bij mij dan ook niet in, maar wat liedjes in mineur spelen op de akoestische lukt me meestal wel.Als ik niet lekker in mijn vel zit is mijn creativiteit vaak echt 0, kan er dan niet de energie voor opbrengen. Helaas werkt therapeutisch creatief doen zelden voor mij.
De echte waarde van deze “contest” zit helemaal niet in de uitslag.
Pogingen om de contest om te vormen tot iets wat ”eerlijker“ zou zijn, zie ik zelf niet zo zitten.
Precies dit jaHet is al vaker aangehaald, maar dan toch nog maar eens herhalen.
De echte waarde van deze “contest” zit helemaal niet in de uitslag. Natuurlijk, het is/voelt jammer als je lager eindigt dan verwacht of gehoopt, en zeker, het is superleuk als je wint. Maar het belangrijkst, hoe cliché ook, zit in de andere dingen.
Mensen die het hele jaar nooit een track posten, weinig luisteren naar geposte tracks of bijna nooit commentaar geven, worden door deze contest uitgedaagd om dat 1x per jaar wel te doen, en dan ook nog eens om ook aandacht te geven aan iets wat soms buiten hun comfort zone ligt, de welbekende smaak, normaal sla je dat dan gewoon over, maar de meesten hebben de beleefdheid om dan toch door te zetten en een track die hun helemaal niet ligt in ieder geval eens kans te geven (om te beluisteren). En wie weet, daardoor zelfs geinspireerd raken om eens iets anders te proberen….
Pogingen om de contest om te vormen tot iets wat ”eerlijker“ zou zijn, zie ik zelf niet zo zitten, daar zijn simpelweg te weinig kandidaten voor en teveel categorieën voor nodig, tel daarbij op de tijdsinvestering die dat zou vragen. Ik zou dan afhaken denk ik…..
Haha nice one!Ahhhh de traditionele Sluitingsceremonie. Heerlijk.
Had iemand al categorieën voorgesteld? Of rationeel onderbouwd dat meedoen belangrijker is dan winnen?
Anders bespreken we dat nog wel in december, bij de aankondiging.