Synthforum Contest 2023: de uitslag!

Pfew had nooit verwacht zo hoog te eindigen met de track die ik dit jaar had. Anyway gefeliciteerd aan de 3 boven mij, Verdiende winnaar @Nap ! @bombario ook zo'n supermooie track en knap zo uit de comfort zone! En @Geomasonic met zijn geweldige soundscapes die de hele track door bleef verrassen! Buiten deze 3 waren mijn favo's vooral van @flyweight die als multi-instrumentalist echt iets bijzonders toverde. @stoter met arps die alle kanten op gingen, en natuurlijk @vink met zijn duistere sounds. Er waren verder nog een hele hoop geweldige inzendingen waar ik op gestemd heb! Wederom dank aan de mods en volgend jaar weer nieuwe rondes, nieuwe kansen.
 
En zoals iedere keer ziet mijn top 10 er een beetje anders uit.Maar ja, volgens velen hier en elders ken ik er niets van.
ik denk dat deze contest nog bekend gaat worden verder buiten synthforum.
 
Gefeliciteerd winnaars!
@Nap in het bijzonder met zn eerste plaats.

Bedankt forum beheerders voor het organiseren en ook bedankt aan de mensen die gestemd hebben op mij. 20 votes valt mij niet tegen. En ook bedankt aan iedereen die comments plaatste bij mn track. Inspirerend, leerzaam, leuk!

Ik zag dat iemand hier nog een prijs uitdeelde voor meest ondergewaardeerde plaat... dat vind ik ook wel grappig. En die gaat wat mij betreft naar @=XTRECIST=
Aan de andere kant is het misschien niet erg dat ie in de onderste helft ban de uitslag is beland. want hardcore is nu weer bevestigd als kunst voor een underground elite met een fijn ontwikkelde smaak voor keihard stampen op ontoegankelijke distorted herrie 😂

Het was weer leuk iedereen
volgend jaar weer.
 
Ik zag dat iemand hier nog een prijs uitdeelde voor meest ondergewaardeerde plaat... dat vind ik ook wel grappig. En die gaat wat mij betreft naar @=XTRECIST=
Aan de andere kant is het misschien niet erg dat ie in de onderste helft ban de uitslag is beland. want hardcore is nu weer bevestigd als kunst voor een underground elite met een fijn ontwikkelde smaak voor keihard stampen op ontoegankelijke distorted herrie 😂

♥ Dank u dank u!

En aan alle anderen die mij een stem hebben gegeven. Deze track is ook op de streamingsdiensten zoals Spotify en Soundcloud te vinden .

Congratz naar de Winnaars! 🍻
 
Gefeliciteerd iedereen en in het bijzonder Nap! Welverdiend! Was weer een mooie contest!
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Uiteraard de winnaar van harte gefeliciteerd! Met mijn plek op ⅓ van de deelnemers ben ik zeer tevreden en als je de gedeelde plaatsen telt ben ik zelfs 13e geworden! Zoals elk jaar is het opvallend hoe positief kritisch iedereen zijn/haar commentaar geeft. Dat is op ander fora c.q. social media wel anders! Tot volgend jaar.
 
Gefeliciteerd zuignap!

Krijgt Tragmadat nog een prijs voor het leukste commentaar? Die hoort ie wel te krijgen want z’n opmerkingen waren echt goud!
 
felicitaties aan de winnaars

nou niet verwaand gaan worden he :)
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Gefeliciteerd Nap. @Bahamut; heeeeeeeeeeel hartelijk bedankt voor je opmerking. Dat is een opsteker. Nadat ik zelf alle inzendingen had beluisterd was ik er zelf trouwens van overtuigd dat seyor zou gaan winnen dus wat mij betreft krijgt hij de prijs voor de meest ondergewaardeerde inzending.
 
Back
Top