Vooraankondiging Synthforum Contest 2023

ishi

Administrator
Staff member
Lid sinds
16 december 2017
Berichten
2.662
Locatie
Utrecht
Dames en heren, jongens en meisjes,

De feestmaand is aangebroken. Sinterklaas, Kerst en natuurlijk de Synthforum Contest! Dit jaar wordt hij voor de 22e keer georganiseerd. Pak je agenda erbij en noteer de volgende data met hoofdletters in het rood:

  • Inzenden: zondag 10 december tot en met zondag 31 december.
  • Luisteren en beoordelen: alle inzendingen worden op hetzelfde moment vrij gegeven, namelijk op maandag 1 januari. Tot en met zaterdag 27 januari kun je de inzendingen beluisteren.
  • Stemmen: in de laatste week (van zondag 21 januari tot en met zaterdag 27 januari) kun je je stemmen uitbrengen.
  • Uitslag: op zondag 28 januari weten we wie zich het komend jaar de koning of koningin der vaderlandse synthmuziek mag noemen.

Begin op tijd met het afronden of oppoetsen van je beste track van dit jaar. Voor de winnaar ligt er weer eeuwige roem in het verschiet!

Tot over 5 dagen!

Update:
De Synthforum Contest 2023 is inmiddels begonnen! Tracks kunnen vanaf nu worden ingestuurd. Alle informatie vind je in deze thread.
 
Laatst gewijzigd:
Ah mooi, ik ben wel weer stoked! Mooi dat de einddatum wat verschoven is want een ventilator in m'n laptop is stuk en wacht op een nieuwe zodat ik niet m'n gpu ga frituren terwijl een track maak 🤪
 
Ladadi-da-daaaa is al in 2011 door b.s.e ingezonden voor het synthforumcontest ;)
[mooi kut als je een fotografisch geheugen hebt voor onzinnige informatie]


 
Beste Synthforum leden,

Na 2x een 1ste plaats en 1x een derde plaats binnen de contest afgelopen 3 jaar, zal ik in alle nederigheid - en zoals reeds vorig jaar aangekondigd - niet echt deelnemen aan de SFSC 2023.
Hoewel ik een ongelovelijke indie-gitaar track klaar had met LGBTQ+ als onderwerp, moest ik nog het moeilijkste gedeelte ingevuld krijgen namelijk vocals met mijn eigen stem.
Laat mijn stem nu net hét instrument zijn dat ik absoluut niet beheers (het zou ofwel teveel moeite, ofewel teveel gepruts met zich mee brengen) om dit tot een goed einde te brengen.
Bij wijze van, zal ik misschien nog posten wat ik heb en omdat die track dan verre van af is, is mijn kans op een top 3 plaats sowieso vol-ledig verkeken. :dubbel:

Maar ik durf ook te stellen - dankzij voorgaande overwinningen - niets meer hoeven te bewijzen.
Niettemin zal mijn oordeel onverbiddelijk zijn voor andere deelnemers.
Ik wens nu al iedereen volle overgave en een fantastische SynthForum Contest toe. Het is nu aan de nieuwe lichting jonge wolven na meer dan 21 jaar lidmaatschap...
 
Beste Synthforum leden,

Na 2x een 1ste plaats en 1x een derde plaats binnen de contest afgelopen 3 jaar, zal ik in alle nederigheid - en zoals reeds vorig jaar aangekondigd - niet echt deelnemen aan de SFSC 2023.
Hoewel ik een ongelovelijke indie-gitaar track klaar had met LGBTQ+ als onderwerp, moest ik nog het moeilijkste gedeelte ingevuld krijgen namelijk vocals met mijn eigen stem.
Laat mijn stem nu net hét instrument zijn dat ik absoluut niet beheers (het zou ofwel teveel moeite, ofewel teveel gepruts met zich mee brengen) om dit tot een goed einde te brengen.
Bij wijze van, zal ik misschien nog posten wat ik heb en omdat die track dan verre van af is, is mijn kans op een top 3 plaats sowieso vol-ledig verkeken. :dubbel:

Maar ik durf ook te stellen - dankzij voorgaande overwinningen - niets meer hoeven te bewijzen.
Niettemin zal mijn oordeel onverbiddelijk zijn voor andere deelnemers.
Ik wens nu al iedereen volle overgave en een fantastische SynthForum Contest toe. Het is nu aan de nieuwe lichting jonge wolven na meer dan 21 jaar lidmaatschap...
ik hoop wel dat je hem post... met stem/zang! ben erg benieuwd geworden :D
 
Toppie!
Of ik deze keer zelf meedoe weet ik nog niet.
Met teveel andere (muzikale) dingen bezig die prio hebben.
Maar wie weet, we hebben nog eventjes.
 
Beste Synthforum leden,

Na 2x een 1ste plaats en 1x een derde plaats binnen de contest afgelopen 3 jaar, zal ik in alle nederigheid - en zoals reeds vorig jaar aangekondigd - niet echt deelnemen aan de SFSC 2023.
Hoewel ik een ongelovelijke indie-gitaar track klaar had met LGBTQ+ als onderwerp, moest ik nog het moeilijkste gedeelte ingevuld krijgen namelijk vocals met mijn eigen stem.
Laat mijn stem nu net hét instrument zijn dat ik absoluut niet beheers (het zou ofwel teveel moeite, ofewel teveel gepruts met zich mee brengen) om dit tot een goed einde te brengen.
Bij wijze van, zal ik misschien nog posten wat ik heb en omdat die track dan verre van af is, is mijn kans op een top 3 plaats sowieso vol-ledig verkeken. :dubbel:

Maar ik durf ook te stellen - dankzij voorgaande overwinningen - niets meer hoeven te bewijzen.
Niettemin zal mijn oordeel onverbiddelijk zijn voor andere deelnemers.
Ik wens nu al iedereen volle overgave en een fantastische SynthForum Contest toe. Het is nu aan de nieuwe lichting jonge wolven na meer dan 21 jaar lidmaatschap...
Ook al heb je niks te bewijzen, dan kan je nog mee doen. Doe mee, is gewoon leuk toch..?
 
Back
Top