Vooraankondiging Synthforum Contest 2022

Contest yea!!.. ik moet meteen weer denken aan de vorige editie.. had net mijn nieuwe 18" subwoofers binnen.. en als snel had ik mijn eigen sub categorie.. :{ :D

Geen tijd helaas om zelf iets te maken maar ik luister wel ff wat rond weer.. :) :mega:
 
Mag van mij gerust wat later, sluit na 1 januari: dan hebben mensen de feestdagen om nog iets creatiefs te doen. Of hebben ze net dan allen n kater en enkel moed om te luisteren en comments te geven?
Mijn inzending dit jaar is al 10 maanden klaar, doe ik niks aan, gewoon (h)uploaden. Ik licht alvast de sluier: het was totaal uit mijn comfy zone.
 
Mag van mij gerust wat later, sluit na 1 januari: dan hebben mensen de feestdagen om nog iets creatiefs te doen. Of hebben ze net dan allen n kater en enkel moed om te luisteren en comments te geven?
Mijn inzending dit jaar is al 10 maanden klaar, doe ik niks aan, gewoon (h)uploaden. Ik licht alvast de sluier: het was totaal uit mijn comfy zone.
Uitstekend plan vind ik, nog even rond kerst de inzending bij kunnen schaven zou mooi zijn.
 
Mag van mij gerust wat later, sluit na 1 januari: dan hebben mensen de feestdagen om nog iets creatiefs te doen. Of hebben ze net dan allen n kater en enkel moed om te luisteren en comments te geven?
Mijn inzending dit jaar is al 10 maanden klaar, doe ik niks aan, gewoon (h)uploaden. Ik licht alvast de sluier: het was totaal uit mijn comfy zone.
Dit zou mij ook wel goed uitkomen!
 
Ga ook weer meedoen, erg leuk !
Gezien mijn voorkeur en hier op het forum zal het wel niet in de bovenmoot eindigen maar de leuke reacties is al voldoende om mee te doen.
Uiteraard weer met een good old 80's synth met gitaarwerk op de keys ....
Moet nog wat bijpoetsen op het gitaarwerk ... soon.
 
Back
Top