• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Synthforum Contest 2020 vooraankondiging

Nap

XVintage lid
Het gaat om je beste track van 2020. De kans dat dat een bestaande track is, is bijna 11,5 keer groter dan de kans dat het een nieuwe track is :). Het zou me juist verbazen iedereen nu nog een track in elkaar zou moeten/willen zetten.

Ik heb de mijne afgelopen weekend gemaakt :D

RFB

Stamgast
Heb mijn track gisteren geüpload... moest kiezen. Corona heeft mij wat meer vrije tijd geschonken dit jaar. Nog geen bevestiging/goedkeuring gekregen, maar ga ervan uit dat dat nog komt voor sluitingsdatum... :-)

NicoNoise

Stamgast
Ook vandaag een track ingezonden, de afgelopen week in elkaar gezet. Wil toch wel weer graag meedoen, just for the fun. En het is weer een hele vage track:)

kobuz

Ouwe rot
shiiittt, arrangement klaar, nu nog mixen, zou moeten lukken voor morgen 0:00. Werkt toch goed zo'n deadline om een track af te maken :D

Ytse

༼ つ ◕_◕ ༽つ
Track net ingezonden. Nog niet helemaal blij over de mix en de master maarja. :)

Net door waarschijnlijk een foutje al een van de inzendingen van een moderator kunnen beluisteren. Laat ik er maar niks over zeggen. :D Inmiddels staat pagina alweer op: Sorry, you are not authorized to view this page.