maar wat wél gebeurt; je luistert elkaars muziek mét aandacht.
Eens! Ik heb ze nu op 5% na ook echt allemaal volledig beluisterd. Dankzij de player weet ik ook niet welk nummer van wie is, hoewel die van jou weer makkelijk te raden was

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
maar wat wél gebeurt; je luistert elkaars muziek mét aandacht.
In dat geval heeft mijn stem jouw track weer omhoog gedrukt, top gedaan!Ik,heb 25% geluisterd en 3 hebben geen stem
zo stem ik vooral mezelf omlaag. Totaal niet belangrijk
Dank Danny!Hier ook mijn stemmen gegeven (28 in totaal). Zoals al door velen gesteld: veel afwisseling, veel creativiteit, soms een frons of verwondering maar steeds interessant. Voor mij persoonlijk zijn de toppers die echt binnen mijn muzikale smaak liggen @RFB en @Exoterrestrial. Maar ook héél veel bewondering voor @Bahamut voor de skills waarmee hij zijn compositie neerzet.
Een dikke pluim voor iedereen die meedeed
![]()
Ghe ghe... ja man. En nogmaals, niks ten nadele van, want je stond wel in mijn eerdere selectie van 10. Maar vanwege deze reden niet op deze track gestemd. Toch echt wel mijn complimenten, want het is prachtige muziek en daar geniet ik van, dus petje af, dat wel. En ik gun het je absoluut dat je zo hoog scoort. Well done mate!Neem aan dat je de mijne bedoelt. Ben ook wel verrast dat ie goed scoort en vind dat natuurlijk tof, hoewel de top 3 er niet in zit denk ik.
Maar die afweging kan ik me goed voorstellen hoor, ik vind dat zelf ergens ook wel. Ik heb 'm ingestuurd in een opwelling toen ik geen keuze kon maken uit mijn meer elektronische tracks. Aan de andere kant is ie wel toegelaten tot de contest en zijn er nog wel een paar tracks die je niet direct als elektronische muziek zou bestempelen.
Hoe dan ook, it's all good, stem hoe je wil!