Synthforum Contest 2023: het stemmen is begonnen

maar wat wél gebeurt; je luistert elkaars muziek mét aandacht.

Eens! Ik heb ze nu op 5% na ook echt allemaal volledig beluisterd. Dankzij de player weet ik ook niet welk nummer van wie is, hoewel die van jou weer makkelijk te raden was 😁 Dat vind ik ook een toegevoegde waarde. Gewoon blind luisteren en alle kanten op geslingerd worden 👍
 
Gestemd! (iets van 20 stuks geloof ik). Ik heb weer heel veel mooie en toffe muziek mogen horen, en wat ik altijd weer heel erg leuk vind is om te horen hoe creatief en muzikaal iedereen bezig is geweest (en hopelijk blijft!). Het is en blijft voor een deel altijd wel subjectief zo'n contest, en dat vind ik niet erg (als we dat niet willen dan zou er een vakjury moeten komen en een leidraad voor een thema of verschillende genres). De huidige opzet geeft juist de ruimte aan iedereen om op zijn of haar manier creatief bezig te zijn zonder je druk te hoeven maken of je wel aan de regels voldoet, en te delen wat jij mooit vindt.
 
Zo, gestemd. Ik zei het al eerder, maar er zaten een hoop mooie dingen tussen! Met aandacht luisteren, feedback geven en ontvangen, verrast worden en ontwikkelen vind ik het belangrijkst, en het wordt ook een beetje een eindejaars-feestdagen winter traditie wat het ook leuk maakt.

Dank voor het organiseren en hopelijk tot de volgende :doei:
 
Het heet contest, ik vind het meer een jaarlijks muziekfeestje als de Top 2000 (niet dat ik dat leuk vind met al die doodgedraaide evergreens, maar dat terzijde). Uiteindelijk komt er een volgorde uit en iemand met de meeste stemmen, maar het leuke is inderdaad dat iedereen tegelijk er mee bezig is, een soort momentopname deelt waar ze op dat moment staan en elkaars muziek luistert en daar op reageert.
 
Ik moet nog... altijd het voornemen op tijd te gaan luisteren (ook ik wil ze allemaal beluisteren) en toch is het weer 'stressen' om de tijd ervoor te vinden.
 
Gestemd. Het was een genot om alle tracks die waren ingezonden te luisteren, Tof om te merken hoe breed de muzieksmaak van de SF-ers is en welke moeite mensen steken in hun hobby om er iets moois van te maken. :-)
 
Heb alles geluisterd met veel plezier, en m'n stem's uitgebracht. Nu de vakantie is afgelopen en het normale leven weer is begonnen merk ik dat ik echt de puf niet heb om alles te voorzien van een comment. 22.20 en klap nu mn laptoppie pas dicht, dus voor iedereen die geen reactie heeft gekregen; sorry, ik heb je track wel met plezier beluisterd!
 
Ook dit jaar was het niveau weer enorm hoog. Ik sluit me aan bij wat velen hier zeggen qua het competitie-gehalte. Het is gewoon leuk om te horen waar de mede-forumleden mee bezig zijn en op welke manier zij muziek maken. Wat dat betreft is het een feestje om naar ieders inzending te luisteren. Dus iedereen bedankt voor het inzenden en luisteren naar de tracks. Ik ben benieuwd wat de 2024 editie gaat brengen. Nog 11 maanden wachten... :walker:

Ik heb meer dan 30 stemmen uitgebracht dus mijn "stem" is erg waterig maar ja... er was zoveel goede muziek.
 
Hier ook mijn stemmen gegeven (28 in totaal). Zoals al door velen gesteld: veel afwisseling, veel creativiteit, soms een frons of verwondering maar steeds interessant. Voor mij persoonlijk zijn de toppers die echt binnen mijn muzikale smaak liggen @RFB en @Exoterrestrial. Maar ook héél veel bewondering voor @Bahamut voor de skills waarmee hij zijn compositie neerzet.

Een dikke pluim voor iedereen die meedeed :okdan:

:doei:
 
Ook Dorian heeft z'n burgerplicht weer vervuld :engel:. 18 stemmen uitgebracht. Soms vanwege emotie die het oproept, soms vanwege muzikaliteit/virtuositeit, soms vanwege orginaliteit/creativiteit, maar ook als het minder origineel is maar gewoon staat als een huis in een goed uitgewerkte productie/mix. 'k Heb geprobeerd m'n eigen muzieksmaak niet mee te laten tellen. Het was leuk! Volgend jaar weer! :)
 
Ik,heb 25% geluisterd en 3 hebben geen stem 😂
zo stem ik vooral mezelf omlaag. Totaal niet belangrijk
 
Hier ook mijn stemmen gegeven (28 in totaal). Zoals al door velen gesteld: veel afwisseling, veel creativiteit, soms een frons of verwondering maar steeds interessant. Voor mij persoonlijk zijn de toppers die echt binnen mijn muzikale smaak liggen @RFB en @Exoterrestrial. Maar ook héél veel bewondering voor @Bahamut voor de skills waarmee hij zijn compositie neerzet.

Een dikke pluim voor iedereen die meedeed :okdan:

:doei:
Dank Danny!
 
Zo, heb een top 5 kunnen maken en die hebben mijn stem. Frappant dat de track die zó akoestisch klinkt dat ie wat mij betreft het idee van een synthforum-contest voorbij schiet, dan toch zulke hoge ogen scoort. Niks ten nadele van de track verder, die is supermooi en zal ongetwijfeld met een synth zijn gemaakt, maar ja, voor mij te akoestisch voor de contest. Wat loop ik toch te bazelen, don't you mind please. Verder een mooi aanbod, van alles wat... ik heb genoten van de inzendingen :)
 
Neem aan dat je de mijne bedoelt. Ben ook wel verrast dat ie goed scoort en vind dat natuurlijk tof, hoewel de top 3 er niet in zit denk ik.
Maar die afweging kan ik me goed voorstellen hoor, ik vind dat zelf ergens ook wel. Ik heb 'm ingestuurd in een opwelling toen ik geen keuze kon maken uit mijn meer elektronische tracks. Aan de andere kant is ie wel toegelaten tot de contest en zijn er nog wel een paar tracks die je niet direct als elektronische muziek zou bestempelen.
Hoe dan ook, it's all good, stem hoe je wil!
 
Neem aan dat je de mijne bedoelt. Ben ook wel verrast dat ie goed scoort en vind dat natuurlijk tof, hoewel de top 3 er niet in zit denk ik.
Maar die afweging kan ik me goed voorstellen hoor, ik vind dat zelf ergens ook wel. Ik heb 'm ingestuurd in een opwelling toen ik geen keuze kon maken uit mijn meer elektronische tracks. Aan de andere kant is ie wel toegelaten tot de contest en zijn er nog wel een paar tracks die je niet direct als elektronische muziek zou bestempelen.
Hoe dan ook, it's all good, stem hoe je wil!
Ghe ghe... ja man. En nogmaals, niks ten nadele van, want je stond wel in mijn eerdere selectie van 10. Maar vanwege deze reden niet op deze track gestemd. Toch echt wel mijn complimenten, want het is prachtige muziek en daar geniet ik van, dus petje af, dat wel. En ik gun het je absoluut dat je zo hoog scoort. Well done mate!
 
Back
Top