Synthforum Contest - Het stemmen is begonnen

ishi

Administrator
Staff member
Lid sinds
16 december 2017
Berichten
2.662
Locatie
Utrecht
Het stemmen is begonnen!

Je stemt door middel van deze poll. Je ziet alle inzenders en hun tracks onder elkaar staan in alfabetische volgorde. Kies de tracks die je een stem wilt geven en druk onderaan op de stemknop. Het stemmen gebeurt anoniem. Je kunt dus niet zien wie er op jou gestemd heeft maar je ziet nog wel op wie jij hebt gestemd. De resultaten van de stemronde worden zondag 22 januari om 12 uur voor iedereen zichtbaar gemaakt.

LET OP: Je kunt op zoveel tracks stemmen als je wilt. Je kunt slechts 1 keer op de stemknop onder de lijst drukken. Als je dit eenmaal hebt gedaan, is je keuze geregistreerd en kun je niets meer veranderen. Je kunt geen stemmen intrekken en, belangrijker, je kunt niet op een later moment alsnog een stem uitbrengen op andere tracks.

Veel succes allemaal!

Stemmen doe je hier:

De tracks beluister je hier:

De Contest Player vind je hier:
 
Laatst gewijzigd:
Het nummer So Nice van Dr. van Lansberg staat wel op de player, maar niet tussen de bijdragen waar je commentaar kunt geven... Of zie ik 't over het hoofd?
 
wederom een top contest!

blij dat ik alle tracks heb kunnen luisteren én een reaktie heb kunnen geven, al zijn niet alle zo uitgebreid als ik zou hebben gewild.

tegen de stroom in, al meerdere keren gemeld, het is alsof alle virussen denken; hee, daar istie weer! zullen we? zullen we? ja!
 
Back
Top