klinkske
zoekt een ARP AXXE
Misschien kunnen we stemmen op wie recht heeft op n weekje praten op de bank met n psycholoog. Levert misschien inspiratie op Bovendien. Been ther done that worked great.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wist niet dat er wat commotie ontstaan is over behalve de winnaar, de rest een mislukker zou zijn.Was niet de bedoeling en ik had er ook bijgezet 'scherp gesteld' maw niet al te letterlijk nemen.Er zit een verschil tussen opbouwende kritiek geven en gewoon negatief zijn. Het streven is om dit forum een fijne plek te laten zijn voor iedereen. Denk je dat je opmerking dat iedereen behalve de winnaar een mislukking is daaraan bij draagt?
Jij behoort in elk geval al tot de kanshebbers...Een prijs koppelen aan de contest? Ik vrees dat dat het "gemoedelijke" karakter van de contest zal beïnvloeden. Zeker wanneer dit in de vorm van synthesizers of andere hardware zou gebeuren, krijg je al snel een aantal deelnemers die jaarlijks heel veel kans maken om hun studio uit te breiden terwijl het merendeel vrij kansloos blijft.
![]()
Jij behoort in elk geval al tot de kanshebbers...
Maar een fietskoers wordt in België ook steeds gewonnen door Van Aert of Vander Poel. Maar toch rijden er 200 fietsers mee...
M'n kan de genres ook wel halen uit bv spotify of apple tune,......Ik had zelf hoogstens 3 of 4 categorieën in gedachten: House/Techno/Dance/etc. , SynthPop/SynthRock/etc. , Experimenteel/Ambient/Overigen . Waarbij die laatste categorie dan eventueel nog in tweeën kan. De deelnemer mag dan zelf een van de drie of vier voor zijn inzending uitkiezen. Ik zie net dat NorthernLightX een soortgelijke indeling voorstelt.
Ik heb zelf door tijdgebrek dit keer niet mee gestemd, maar ik zou ook grote moeite gehad hebben met het beoordelen van inzendingen van de eerste categorie die mij muzikaal niets doen (ik hoor daarin dus ook geen kwaliteitsverschil)
Ik ken zelf maar 2 muziek categorieën, goede en slechte muziek
Dus een winnaa(of de verliezer) van slechte en een winnaar van goede muziek?En in welk van de twee ga je je nummer zetten?Ja en hoe maak je de beste slechte nummer?Ik ken zelf maar 2 muziek categorieën, goede en slechte muziek
In 1 van die 2 categorieen zie ik mezelf wel een prijs winnen. Goed idee!Ik ken zelf maar 2 muziek categorieën, goede en slechte muziek
Hahaha..Dat lijkt mij heel onhandig, doet mij denken aan een grapje uit het boekenvak:
Verkoper: Wat voor boek zoekt u?
Klant: Ik zoek een goed boek!
Verkoper: Ja - maar wat voor soort boek?
Klant: Gewoon - u weet wel - een goed boek!
Verkoper:![]()
Ik sluit mij hier bij aan. Hoe serieuzer de contest wordt, hoe minder zin ik heb om mee te doen. Gewoon een leuk dingetje voor het einde van het jaar, niet te zwaar maken allemaal.Ik heb helaas niet mee kunnen doen aan de contest wegens tijdgebrek, maar ik zie deelname als een vorm van gezelligheid, je maakt wat en stuurt dat in, we genieten er van (of niet) we hebben weer wat om over te kletsen, nou en dat was het dan weer.
Categorieën hoeven niet, dan heb je echt veel meer tracks nodig. Het is wel prima zo.
Ik herinner me dat er indertijd wel 'ns een track met de contest meedeed die door twee leden samen was gemaakt dus dat kan al.de mogelijkheid voor forum-leden om samen een track in te sturen, als collab. Niet verplicht, maar als optie.