Synthforum Contest 2023: de uitslag!

dubstep, drum 'n bass.. daar kan ik wel wat mee ! :)

Felicitaties aan de winnaar en alle anderen die daarna komen!

Ik heb overigens bijna iedereen een stem gegeven, het niveau was zo hoog dat het niet anders kan dat er goeie tracks wat lager eindigen.
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Jouw inzending was ook een van mijn favo's @demian , prima die Ozric stijl. Nog leuker was dat ik kaartjes heb kunnen kopen voor The Real Thing is Zoetermeer in April :D
 
Maar serieus.. wie voorstander is van categorieën: niemand houdt je tegen om een contest te organiseren, specifiek voor een genre. Doe je ding. Wie weet krijg je nog support ook, van de mods, voor een polletje op het einde, of een aparte plek.

Houden we deze gewoon zo. Oneerlijk. Maar vet gezellig.
Wat is het probleem om in de excelsheet een paar extra kolommen te maken met die categoriëen die @Nap voorstelde, dan kan je meteen als je luistert een track die je waardeert om z'n originaliteit in de categorie origineel plaatsen, dat gaat in dezelfde luisterbeurt, daar hoef je geen extra tijd voor te maken.
Bij sommigen klinkt het alsof het beluisteren van de tracks een enorme inspanning is, je luistert toch omdat je het leuk vindt en het is maar één keer per jaar.
 
Ik denk dat stijlen verdelen lastig wordt, maar ik ben best wel voor een handjevol sub win-categorieen naast een hoofdwinnaar zoals bij de oscars:
Bijvoorbeeld:

Best Mix
Best sound Design
Best Originality
Best voices/lyrics
...

Maar om daar iedereen over te laten stemmen is misschien iets te ingewikkeld, eventueel hiervoor een jury gebruiken die alleen maar bestaat uit de Mods en alle SF contest winnaars vanaf de 1e editie (vrijblijvend), dan heeft de hoofdwinnaar naast de eeuwige roem ook nog eens een plekje in de jury verdient, en gaat iedereen wellicht nog beter zijn best doen om 1 van de sub prijzen te bemachtigen.
 
Iedereen gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep en bedankt voor het geven van de kritiek, daar heb ik altijd wel iets aan. Dat neem ik mee naar m’n volgende productie.
 
ja ik had eerder een zwak momentje.
Ben er nu overheen.
Het blijft natuurlijk leuk om mee te doen.
Denk wel dat er steeds meer mensen mee doen waardoor het steeds moeilijker word om alles te beluisteren en feedback te geven.
 
ja ik had eerder een zwak momentje.
Ben er nu overheen.
Het blijft natuurlijk leuk om mee te doen.
Denk wel dat er steeds meer mensen mee doen waardoor het steeds moeilijker word om alles te beluisteren en feedback te geven.
ik wil juist feedback van mede knutselaars .... daar gaat t om
 
Back
Top