Het grote "stomme vragen" topic

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik werd een keertje wakker op een ochtend en toen hoorde ik vanuit de tuin ergens een hele wrede gabberplaat op staan heel hard........

dus ik me iets concentreren en ik keek het raam uit : bleek het mn africaanse buurman te zijn die met een drilboor een gaatje in de muur aan het boren was ha ha ha
 
vanmiddag in de stad nog een stel van (ik schat) 12, 13 jaar:P:

Jongen: <iets onverstaanbaars> of naar de bioscoop
Meisje: Gaat niet, ik ben ongesteld...
Jongen: Alweer?, gister ook al




oude klasgenootje tegen zijn (toenmalige) vriendin:

"hey schat, wil je eerst pizza en dan neuken of lus je geen pizza?"
 
Kind: Ik heef vannacht bij mama geslapen

Logopedist: "Ik heb vannacht bij mama geslapen"

Kind: Ik heef u niet gezien ??
 
Ik was een tijdje geleden bij Dijkman in A'dam ergens in 2001
en er was daar een klant aan het discussieren met een verkoper over geluids kaarten welke kaart nou de beste was,

De discussie ont aarde bijna nadat de koppige klant het verschil niet hoorde tussen zijn "Huis-Tuin-Keuken" geluids kaartje van een paar tientjes en een Pulsar II van twee ruggen die hij uit ging proberen,

Op een gegeven moment was de verkoper de klant zat en had de PULSAR 2 aangesloten op een mixertje en duidelijk uitgelegd dat het geluid veel dikker was dan die van de klant thuis,

En je raad het al,... de klant zei "Ja maar die geluiden hebt ik ook thuis" waarop de verkoper zei "Nee die van jouw klink blikkerig en die Pulsar II niet" waarbij de verkoper bijna de ramen eruit blies door de Pulsar II kaart.

Ik hebt de verkoper veel geluk toegewenst met die klant en ben lachend weggegaan:doei:
 
Ik werd vandaag gebeld op m'n vaste nummer thuis... waarop ze mij de vraag stelde: "Ben je thuis?"
 
Ik was een tijdje geleden bij Dijkman in A'dam ergens in 2001
en er was daar een klant aan het discussieren met een verkoper over geluids kaarten welke kaart nou de beste was,

De discussie ont aarde bijna nadat de koppige klant het verschil niet hoorde tussen zijn "Huis-Tuin-Keuken" geluids kaartje van een paar tientjes en een Pulsar II van twee ruggen die hij uit ging proberen,

Op een gegeven moment was de verkoper de klant zat en had de PULSAR 2 aangesloten op een mixertje en duidelijk uitgelegd dat het geluid veel dikker was dan die van de klant thuis,

En je raad het al,... de klant zei "Ja maar die geluiden hebt ik ook thuis" waarop de verkoper zei "Nee die van jouw klink blikkerig en die Pulsar II niet" waarbij de verkoper bijna de ramen eruit blies door de Pulsar II kaart.

Ik hebt de verkoper veel geluk toegewenst met die klant en ben lachend weggegaan:doei:

Als die kaart van een paar tientjes een béétje goed gemaakt is, dan zal het geluidsverschil op playback inderdaad erg subtiel zijn als je ze niet tegelijkertijd kan vergelijken. En op zeer luid niveau al helemaal niet waarneembaar, omdat dan op z'n minst je oortjes beginnen dicht te gaan. Als verkoper had ik meer gespeeld op de (hopelijk) betere mogelijkheden van die kaart in plaats van dwangmatig door te bomen over zuiver de geluidskwaliteit in playback.

Ik zit ook in de high end audio en ik weet ook wel dat er (meestal :)) klankverschillen zijn tussen een gewoon apparaat en de high end variant, maar om een gewone geluidskaart in playback nu als blikkerig af te schilderen...:stupid Ja, doorheen laptopspeakertjes wel natuurlijk.

Edit: in 2001 waren de huis-tuin en keuken geluidskaarten natuurlijk nog niet wat ze nu zijn, maar zelfs pakweg de AWE32 uit die tijd klonk in playback allesbehalve blikkerig.
 
Ik ga over een paar maanden een hit scoren maar welk kiebort moet ik dan kopen?

of

Mooie synthesizer, kan ie hard?
 
Net op TV... meisje komt aan bij kerel, kerel zegt tegen meisje: Ah, je hebt het kunnen vinden..

DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top