Release traject met en voor Synthforumleden

Ik wil echt niet fucked up zijn, maar het enige wat mij duidelijk is geworden is dat je je tracks kan laten masteren voor 25eu/stuk en ze social pagina's hebben met 2 likes
Waarom denk je dan niet: dit is niets voor mij, ik laat hem lekker gaan? πŸ€” Ben je klaar en kun je lekker muziek gaan maken πŸ˜€
 
Ben zelf nog niet thuis in allerlei muziek genres.
Om die te benoemen.
Daarom ga ik maar oefenen met de indeling-s soorten beluisteren.
 
En daar `zweert` men bij een of andere internet organisatie waarbij ieder lid voor € 54 per jaar tien nummers mag uitkiezen
om als geluid te dienen voor bij zijn film.
Verschillende gefortuneerde leden sloten een abonnement af.
Het is weliswaar mogelijk uit te kiezen uit heel veel soorten muziek op GENRE ook in VERGELIJKING.
.
Dat noemt Library-Music,je hebt er verschillende zo,dat is idd wel enkel (vooral) bekent in de broadcast wereld.

Je hebt zo composers die specifiek enkel voor library-music aan lopende band shitloads of albums uitbrengen meestal is dat per thematiek geinspireede nummers (albums).
 
Ik vind het interessant klinken. Voor het eerst in vele jaren ben ik weer muzikaal bezig en ik ben aan het nadenken over hoe het project
de wereld in kan, dus dit initiatief komt me sympathiek voor, temeer omdat het enthousiaste Synthforumleden zijn.
Echter kan ik niets met het "een track aanleveren"; wat ik heb is een concept-plaat idee met 26 tracks van heel verschillende snit.

Maar misschien dat een presentatie-set met fragmenten in een folder ook kan ofzo? Dat zou beter zijn voor mij.
 
Back
Top