rvanommen - Singularity of me

ha zijn dit de 90's?
Is dit robin S of Haddaway?
Heel knap hoor, hij klinkt enkel nog n beetje euh... hol? - best straf, no way dat ik dit nadoe
 
ha zijn dit de 90's?
Is dit robin S of Haddaway?
Heel knap hoor, hij klinkt enkel nog n beetje euh... hol? - best straf, no way dat ik dit nadoe
De 90's . Die vergelijking snap ik ook wel. Tien was de electronische muziek ook wat meer simpel en recht toe, recht aan.
Ik hou er wel van ook. waren mijn tiener jaren, en het begin van t ontwikkelen van mn eigen muzieksmaak. Dus ja... ik mag die vergelijking wel.

En tja, dof... mee eens hoor. Deze versie is gewoon nog niet okee. Ben inmiddels alweer aan t remixen en er staat op soundcloud een nieuwere versie. En als ik meer verbetering weet te krijgen dan vervang ik die ook weer.

Vond de contest weer heel leerzaam door al het commentaar. Bedankt voor t luisteren!
 
Ik heb je hele verhaal niet gelezen omdat ik vindt dat muziek geen uitleg behoeft, als het goed is, en ik vind het een lekker nummer. beetje zo'n ibiza gezellige dancetrack denk ik, netjes gemaakt!
 
Ik heb je hele verhaal niet gelezen omdat ik vindt dat muziek geen uitleg behoeft, als het goed is, en ik vind het een lekker nummer. beetje zo'n ibiza gezellige dancetrack denk ik, netjes gemaakt!
Helemaal goed hoor...
Ik lul te veel, weet ik :D

Leuke omschrijving "gezellige dance track"
Bedankt!
 
Back
Top