In2waves - Spheric

Het intro (tenminste, dat dacht ik) doet je verlangen naar meer, ik verwacht een beat, maar die komt niet, het is dus een ander soort track, dus ff schakelen voor mij. Mooie sounds en ik hoor ook wel iets van een verhaal, maar toch net niet genoeg om mij helemaal erin mee te nemen.
 
Ik ben een mierenneuker soms hoor, maar in het begin hoor ik wel wat digitale ruis, USB-ruis om specifiek te zijn... Ik denk dat je eens moet kijken of je ergens een ground-loopje of zoiets hebt, of je geluidskaart proberen te isoleren. Verder is het wel een lekker trackje maar inderdaad een beetje veel delay en een beetje veel hetzelfde.
 
Ik zou heel snel de neiging hebben om drums onder een dergelijk stuk te zetten. Goed dat je dat niet hebt gedaan, geeft het toch een andere draai. Mooie inzending!
 
Goed intro, die USB noise valt wel meteen op maar was al besproken. Goed op te lossen met een ground loop adapter overigens. Die vocal noises die erbij komen zijn lekker en geven wat meer beweging aan het geheel. Na een aantal minuten verslapt mijn aandacht wel een beetje omdat er niet echt meer iets gebeurt of in de lijn der verwachting ligt behalve herhaling.
 
mooie sounds maar heb er zeker wel wat door gescanned.
Wat korter maken en toch n keer drums?
Of lekker niet :)
 
Ah ja op zich wel prettig, maar zeg maar niet echt een knaller van een uitspringer als je begrijpt wat ik bedoel. beetje generic wachtmuziekje of zoiets, maar wel nice!
 
Back
Top