Synergist - Through the Vast Reaches

dit klinkt spannend, als of je net in een jaren 80 uitziend spel vlak bij de eindbaas bent, die een gevaarlijke robot lijkt te zijn :)
 
Mooi intro, mooie opbouw . Ik kan dit nummer zeer goed waarderen. Beste tot nu toe
Mijn stem heb je.

dit klinkt spannend, als of je net in een jaren 80 uitziend spel vlak bij de eindbaas bent, die een gevaarlijke robot lijkt te zijn :)

Thanks!

Ik heb nog nooit zo veel feedback op mijn muziek gehad dus ik waardeer al jullie reacties enorm :)
 
Heel erg vet! Lekkere Retro Synth Sound :) Ik kan dit erg waarderen.. Een hoop top 3 materiaal dit jaar.. spannend!
 
Is toegankelijker dan je in je introductie aangeeft. Zou een van de duisterdere tracks op een "synth greatest" kunnen zijn. Dat laatste is dus absoluut niet mijn ding, maar deze kan ik wel waarderen. Mooie track.
 
Jaren '80 synth-heavy soundtrack voor een film. Das toch een beetje waarom we het allemaal zijn gaan doen. Nicely done!

Als enige punt van opbouwende kritiek, je hebt een ontzettend geweldige monsterbas gemaakt, maar op mijn koptelefoon is hij eigenlijk nét een tikkeltje te overheersend. Zeg ik niet gauw, want het is wel een enorm vet geluid. Waar komt die uit?
 
Dit dus... Mja...

Mijn favo tot nu toe...

Man wat knap zeg...

Ik wou dat ik jou was...

En nee ik ben niet sarcastisch...

Vroeger als klein jochie luisterde ik naar greatest synthesizer hits op mijn walkman. Ik zat op keyboard les en had geen talent -en nog niet- en droomde weg op dit soort muziek. Ik was weer even dat kleine jochie de afgelopen paar minuten. OK wil jou zijn. En het kleine jochie wederom. Mijn stem heb je.
 
mooi gemaakt, spannend en je zou er zomaar zang bij gaan horen. Ook dit nummer zou het live goed doen met een band.
 
Jaren '80 synth-heavy soundtrack voor een film. Das toch een beetje waarom we het allemaal zijn gaan doen. Nicely done!

Als enige punt van opbouwende kritiek, je hebt een ontzettend geweldige monsterbas gemaakt, maar op mijn koptelefoon is hij eigenlijk nét een tikkeltje te overheersend. Zeg ik niet gauw, want het is wel een enorm vet geluid. Waar komt die uit?

De bas bestaat uit meerdere lagen, wellicht is de sub bas iets te aanwezig in de mix, dat hoorde ik ook over mijn headphones maar ik heb er toch voor gekozen het te laten omdat het mijn bedoeling was om de boel flink te laten schudden over een setje met een subwoofer :D
 
Dit dus... Mja...

Mijn favo tot nu toe...

Man wat knap zeg...

Ik wou dat ik jou was...

En nee ik ben niet sarcastisch...

Vroeger als klein jochie luisterde ik naar greatest synthesizer hits op mijn walkman. Ik zat op keyboard les en had geen talent -en nog niet- en droomde weg op dit soort muziek. Ik was weer even dat kleine jochie de afgelopen paar minuten. OK wil jou zijn. En het kleine jochie wederom. Mijn stem heb je.


Dank je voor deze mooie reactie, ik ben er helemaal stil van... maar waardeer het enorm! :)
 
Back
Top