Danny - Caedis (Why did you do This?)

ik luister gewoon een track en dan typ ik een aantal woorden in
Die woorden moeten de track in kwestie omvatten
weet je, ik stop even met typen en ga gewoon luisteren
 
Knappe compositie en je hoort hoeveel werk erin heeft gezeten. Het heeft wel echt dat verhalende, en zo'n bitch from hell lopen we allemaal weleens tegen het lijf *D

Veel sterkte met je gezondheid, hoop dat je maar weer overeind mag krabbelen.
 
Heel mooi gedaan...
Gaaf piano spel...
mooi voor films en games...

er gaat zeker een nieuwe wereld open met die Kronos? samen met je andere gear. :okdan: :koffie:

Top nummer weer!

Veel beterschap...
 
Je neemt ons weer mee op een mooie reis, dit keer door een (volgens mij) late 80's kaskraker :). Succes met je gezondheid!
 
Jij brengt altijd de kwaliteit waar jij bekend om staat, ook deze keer weer. Dit keer een tweedelige track met een uptempo intro, om vervolgens weer in je epische fantasierijke rol te stappen, vol met de mooiste geluiden die een synth kan brengen vertel jij weer een nieuw verhaal die niet zou misstaan bij de droomvlucht in de efteling.
Vervelend om te horen over je gezondheid, ik hoop dat je er snel weer bovenop komt, sterkte!
 
@Mr_Synth , @kobuz , @Pojo_del_Klojo , @andreos , @Jason31 : bedankt :okdan:

@Googol : ook bedankt en de Kronos is inderdaad mijn werkpaard (sinds 2019). De Montage, ook al is die moderner en nieuwer, verbleekt tegen het ´oude´ design van de KORG. Ook op gebied van geluidskwaliteit en -warmte steekt de Korg er bovenuit. Enkel de KARMA modules zijn fel overroepen, zeker als je weet wat je wil is het lastig om te gaan zoeken tussen honderden arpeggio algoritmes met dan nog eens tig aan parameters... Dan liever een ´simpele´ arpeggiator die je zelf makkelijk kan inspelen zoals ze bij de Nautilus hebben geïmplementeerd :engel:.

:doei:
 
Nieuwe bediening, nieuwe sampels, nieuwe effecten, waardoor je vaste Vangelis gebruiken veranderd...en da's een goed ding...👍
 
Yeahhh, keytar om de nek en gaan! En een glowstick voor dat middenstuk, lucht-dirigeren. Sterke revanche op het "braaf"-commentaar, "ik zal jullie hebben", lijk je gedacht te hebben. Gelukt. En die sync-lead van de "kaften" is catchy zeg. Ik betrapte mezelf op het neuriën ervan, afgelopen week tijdens 't stofzuigen. Knap werk, ook mix-technisch etc.

// je openingspost had ik nog niet gelezen, veel sterkte toegewenst!
 
Ik vind de up-tempo stukken prima gemaakt, het middenstuk met de piano is helemaal subliem, dat spreekt me nog meer aan.
Het nummer komt voor mij wel over als een nummer dat gemaakt is van 2 verschillende tracks, vind ze eerlijk gezegd niet zo goed bij elkaar passen.
Zit verder muzikaal erg goed in elkaar. Sterkte met je gezondheid.
 
Hey Danny,

Wat een prachtig epos man. Je hebt me een geweldige trip bezorgd, dank je wel hiervoor! Prachyig, stem

Gloomy

PS Een goede gezondheid in 2024 toegewenst.
 
Zijn wat mij betreft 2 verschillende tracks in één nummer. Erg goed met elkaar verbonden. Middenstuk herinnert mij het meest aan eerder Danny-werk.
Is vast een flinke klus geweest. Het resultaat is erg goed. Knap stukje!
 
Back
Top