Synergist - Through the Vast Reaches

Synergist

Ouwe rot
Lid sinds
30 Maart 2014
Berichten
572
Locatie
Noord-Holland
Bij deze mijn inzending. Dit is tot nu toe het werk waar ik het meest trots op ben, ondanks dat t misschien niet heel toegankelijk voor deze contest ;) maar dat hindert niet. Veel luisterplezier gewenst met alle inzendingen! :okdan:

 
Mag je best trots op zijn hoor.. mooie geluiden, geweldige effecten, jaja knap gedaan allemaal. En natuurlijk past hij in de contest. Veel geluk ermee ! :)
 
Dit noem ik nou met recht een echte synth track, wow, lekker hoor! Hoort zeker in de contest thuis, want het is een synthforum. Lekker even weggedroomd de afgelopen minuten, heerlijk. Ga ik zeker nog een paar keer luisteren!
 
Dit is 'm hoor- helemaal mijn smaak! Mijn Nr1 tot nu toe.
Vind dit helemaal geweldig! maar zou graag een stuk bij aan plakken waarin het tempo wordt opgeschroeft, kan je het zo door trekken naar 10 minuten..... Track is ook fraai voor een Live performance. Bv bij onze Cosmic Grunn 2017
 
Dit noem ik nou met recht een echte synth track, wow, lekker hoor! Hoort zeker in de contest thuis, want het is een synthforum. Lekker even weggedroomd de afgelopen minuten, heerlijk. Ga ik zeker nog een paar keer luisteren!

Dit is 'm hoor- helemaal mijn smaak! Mijn Nr1 tot nu toe.
Vind dit helemaal geweldig! maar zou graag een stuk bij aan plakken waarin het tempo wordt opgeschroeft, kan je het zo door trekken naar 10 minuten..... Track is ook fraai voor een Live performance. Bv bij onze Cosmic Grunn 2017

Wow thanks!

Ik ben bezig met een concept album waar deze track voor gemaakt is. Ik dacht dat het misschien iets te dromerig/langzaam zou zijn voor een contest als deze dus het is goed om te horen dat het in de smaak valt!

De upload in dit topic is 192 kbp/s ivm met grootte dus vrij lossy, had niet genoeg ruimte om de lossless mp3 te uploaden hier maar voor de liefhebbers: de lossless track is gratis te downloaden vanaf mijn Bandcamp page.

Dank u voor de zeer fijne reacties tot nu toe!
 
hmm ja Ik als oude synthmuziek liefhebber kan hier natuurlijk zeker van genieten. Mooi gemaakt man! Wat voor synths gebruik je zoal als ik vragen mag?
 
hmm ja Ik als oude synthmuziek liefhebber kan hier natuurlijk zeker van genieten. Mooi gemaakt man! Wat voor synths gebruik je zoal als ik vragen mag?

Dank u! Ik ben trouwens een van de weinige vrouwen hier ;)

Voor deze track heb ik gebruikt: DSI OB-6, Roland MKS-80 rev 5, Roland JX-10, Roland JD-800, en wat soft synths zoals omnisphere en UVI.
 
Ha! Ik meende al een Oberheim te herkennen! Wat een fantastisch geluid hebben die synths toch! Mooi hoor dit.
 
Hele mooie sounds.. productie ook heeeel sterk. Ik volgde de compositie van 4:20 tot 5:20 niet helemaal qua toonsoort ding.. daarna kwam het wel weer goed.. :)
Sfeer is echt top!! :mega:
 
Moest bij het intro even kort aan "Also Sprach Zarathustra" denken :). Track zit verder heel goed in elkaar, muzikaal en mix/produktietechnisch. Maar door de "echte synthsound" kan het mij helaas toch minder bekoren. Da's puur persoonlijke smaak en zegt verder niets over de kwaliteit van je track.
 
Moest bij het intro even kort aan "Also Sprach Zarathustra" denken :). Track zit verder heel goed in elkaar, muzikaal en mix/produktietechnisch. Maar door de "echte synthsound" kan het mij helaas toch minder bekoren. Da's puur persoonlijke smaak en zegt verder niets over de kwaliteit van je track.

Ik had verwacht dat de moderator van een synthesizer forum een synth heavy track wel zou kunnen waarderen ;) :D

Cheers voor de complimenten! :mega:
 
Mooi intro, mooie opbouw . Ik kan dit nummer zeer goed waarderen. Beste tot nu toe
Mijn stem heb je.
 
Back
Top