SF contest - beste track 2006

Origineel geplaatst door demian
erg gaaf ditl ! :okdan:

Bedankt Demian:)
 
Origineel geplaatst door pocketzip
als ik jou was had ik eigenlijk eerder bloemkoolmodulator ingezonden:okdan:

vink eigelijk ook.. bloemkoolmodulator Rockt echt als een mutherfucker.. wat is die stem???
 
Hoe werkt dat uitbrengen van een stem nou ? zag wel dat je een persoonlijke top 3 kon aangeven, maar is mij niet duidelijk hoe ik deze kan vastleggen.
:confused:
 
Nog ff wat nieuw geplaatste track beluisterd; er sprongen er een aantal (voor mij) uit:

Walzer: Echt een lekkere chill-out track ! Voelme al dobberen op een zeilbootje in blauwe wateren met deze track op de achtergrond !

Brussles By Night: Ook een fijne "easy going" sound. Ook origineel om engels en nederlands door elkaar heen te gebruiken.

Gus goes to Cybertown: Wow !! Vette track !! als Alex O Rian het goed vindt; voeg ik deze toe aan mijn DJ archief voor verwerking in een DJ set ! Is namelijk precies mijn stijl qua platenkeuze.

suc6 iedereen met de inzendingen

Ferdinand
 
Origineel geplaatst door Flamehead
Hoe werkt dat uitbrengen van een stem nou ? zag wel dat je een persoonlijke top 3 kon aangeven, maar is mij niet duidelijk hoe ik deze kan vastleggen.
:confused:
Stemmen kan vanaf twee januari in een aparte thread. Zie openingspost.
 
Zijn er nog kansen op het invoeren van een 5 punten systeem ipv 3? Is veel leuker omdat meer mensen punten kunnen ontvangen. Ik vind deze contest nu wel 'ietsjes matig' in de zin van puntentoebedeling enzo.

Het zou wel aardig zijn naar de mensen toe die bijvoorbeeld 2 maanden aan een track hebben gewerkt maar die bijvoorbaat kansloos zijn wegens 'niet trancy' genoeg..

en 't is niet extra veel tel/turfwerk ofzo.. :maffia:
 
Origineel geplaatst door demian
Zijn er nog kansen op het invoeren van een 5 punten systeem ipv 3? Is veel leuker omdat meer mensen punten kunnen ontvangen. Ik vind deze contest nu wel 'ietsjes matig' in de zin van puntentoebedeling enzo.


En willen meer mensen wel punten ontvangen, ik denk dat we het toch allemaal voor de lol doen. De nummers die eruitspringen eindigen toch meestal hoog. Het minder populaire nummer zal hoogstens wat meer punten krijgen, voor de "show" dus. Niet nodig i.m.o. Bovendien zijn de regels toch al vastgesteld op pagina 1 van deze tread. Ik neem aan dat er dan niks eraan wordt veranderd.
 
Origineel geplaatst door chrizz
Ik neem aan dat er dan niks eraan wordt veranderd.

Klopt. Vorig jaar zijn halverwege de contest regels gewijzigd en dat heeft geleid tot allerlei vervelende discussies waarbij sommige leden hun inzending wilde terugtrekken. Dus geen veranderingen, maar volgend jaar wellicht wel een 5 punten-systeem. :)
 
Origineel geplaatst door shortwave
Klopt. Vorig jaar zijn halverwege de contest regels gewijzigd en dat heeft geleid tot allerlei vervelende discussies waarbij sommige leden hun inzending wilde terugtrekken.
Sja.. ik heb het gemerkt.. Wat een heethoofdjes allemaal hé ? :D

Er was er trouwens maar 1 die zijn inzending wilde terugtrekken en dat was MoNoLoGiC, je overdrijft een klein beetje hier. Maar goed.

Dus geen veranderingen, maar volgend jaar wellicht wel een 5 punten-systeem. :)

Volgend jaar 5 punten dus, cool! :okdan:

Volgend jaar is over iets meer dan een maandje al.. :D
 
ik doe ook mee met m'n liedje 'Coincidence', te downloaden vanaf:

http://www.soundclick.com/jointfunkture
http://rapidshare.com/files/5293486/Roald_-_Coincidence.mp3 (hoop dat 't werkt!)

in actie hoor je

Fender Rhodes
Yamaha CP70 (heavy overdrive sound vanaf ongeveer 1:00, NI Guitar Combos)
Nord Micromodular (bas en lead)
Cheeze Machine (solina-tapijtje)
gesamplede drumloop
Mezelf door cheape Samson C01

opnametechniek: Yamaha MG12/4, Tascam US122, Cubase LE, Cubase, en Kjaerhus plugins
 
Origineel geplaatst door prosoloist
vink eigelijk ook.. bloemkoolmodulator Rockt echt als een mutherfucker.. wat is die stem???

Hmm. misschien dat ik dan toch nog de bloemkoolmodulator doe.

Die stem is een ringmodulator..
 
Back
Top