SF contest - beste track 2006

shortwave

Ouwe rot
Lid sinds
4 Maart 2003
Berichten
3.979
Locatie
Amsterdam
Synthforum Contest 2006

Het is weer zover. De jaarlijkse contest voor de beste track van de leden van het synthforum.
Uiteraard zijn alle stijlen geoorloofd, mits er maar gebruik is gemaakt van een synthesizer of aanverwant apparaat.
Dus geen muzikale restricties, behalve tot hoe ver jouw eigen creativiteit reikt!


Datum start inzendingen
Vanaf heden.

Datum sluiting inzending
31 December 2006

Verkiezingsperiode
2 Januari 2007 tot en met 2 Februari 2007

Definitieve Uitslag
Zondag 4 februari

Hoe kan ik meedoen?
Zorg dat je lid van SF ben, hoelang je lid bent maakt niet uit.

Hoe kan ik mijn track inzenden?
Je hoeft alleen een directe link te plaatsen naar je track in deze thread, meer niet

Aantal inzendingen
Per forumlid mag er 1 nummer worden ingezonden.

Regels m.b.t. het stemmen
Elk lid mag één maal zijn persoonlijke top 3 aangeven.
Jouw nr.1 krijgt dan 3 punten, je nr. 2 krijgt 2 punten, en je nr. 3 krijgt 1 punt.

Om te voorkomen dat leden dubbele accounts gaan aanmaken om vaker te stemmen,
moet je nu al lid zijn om straks te mogen stemmen.

Op 2 januari wordt een tweede stem-thread geopend met een overzicht van alle inzendingen.

Het stemmen tellen gaat gewoon met de hand, maar zo kan iedereen de uitslag controleren.

LET OP:
De stem-thread is uitsluitend bedoeld voor het uitbrengen van stemmen.
Deze thread is voor inzendingen / discussie / complimenten etc.

Om alles overzichtelijk te houden is het niet de bedoeling dat er nog meer threads
worden geopend omtrent de contest.


VEEL SUCCES!
 
Ik ben bezig met het nieuwe project van Phochos, Micronoxe. Ik zal - zodra er een nummer klaar is - deze hierop plaatsen. Zit nog even te wachten op de Creamware Minimax ASB (komt als het goed is morgen of zaterdag binnen).

Phochos:D
 
Graag hoop ik dat, bij het stemmen, de voorlopige telling verborgen blijft voordat men gaat stemmen. (in tegenstelling tot voorgaand jaar).

Waarom? Aangezien de natuurlijke neiging kan ontstaan om op de inzenders met het hoogste punten aantal te stemmen en de rest niet te beluisteren.

edit: aha, 'k zie dat het met hand gaat gebeuren. Perfect!
 
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Graag hoop ik dat, bij het stemmen, de voorlopige telling verborgen blijft voordat men gaat stemmen.
dat de telling nog niet zichbaar is VOORDAT men gaat stemmen is meestal zo ;)

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Waarom? Aangezien de natuurlijke neiging kan ontstaan om op de inzenders met het hoogste punten aantal te stemmen en de rest niet te beluisteren.

edit: aha, 'k zie dat het met hand gaat gebeuren. Perfect!
dat tellen kan iedereen nog steeds individueel zelf ook met de hand doen... dus verborgen of niet maakt weinig uit...
 
Jammer dat er geen categorieen zijn want nu gaat degene winnen die het meest in de smaak valt bij de rest. Bijv Noise zal dus nooit een kans maken.
 
Origineel geplaatst door 6 trak
dat de telling nog niet zichbaar is VOORDAT men gaat stemmen is meestal zo ;)..
Niet vorig jaar. afair kon iedereen de voorlopige uitslag zien voordat men nog gestemd had.

dat tellen kan iedereen nog steeds individueel zelf ook met de hand doen... dus verborgen of niet maakt weinig uit...
Ik denk dat maar weinigen 6-7 thread pagina's gaan doorspitten om te tellen.
 
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Niet vorig jaar. afair kon iedereen de voorlopige uitslag zien voordat men nog gestemd had.
mmm ok ik snap je nu geloof ik, je had dus moeten zeggen:

Graag hoop ik dat, bij het stemmen, dat er voor het einde van de contest nog geen tussenstanden zichtabaar worden gemaakt.
:)

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Ik denk dat maar weinigen 6-7 thread pagina's gaan doorspitten om te tellen.
tsja ;)
 
Origineel geplaatst door fuse
Jammer dat er geen categorieen zijn want nu gaat degene winnen die het meest in de smaak valt bij de rest. Bijv Noise zal dus nooit een kans maken.

Goed punt. Er is binnen het forum grote diversiteit aan stijlen en muzieksoorten.

Categorieen maken het geheel ook nog eens overzichtelijker.
 
Categorieën is een leuk idee. Er kleven echter wat moeilijkheden aan. In de wereld van de electronische muziek zijn inmiddels ZO veel genres te onderscheiden dat het heel lastig wordt om een goede scheidslijnen te trekken. Trance, Goa-trance, Hardcore, Techno, Hiphop, Hiphouse, Triphouse, Club, Ambient etc etc etc etc.

Bovendien is het met ca. 50 inzendingen een beetje lullig om die dan ook nog eens te verdelen over categorieën. Dan krijg je een genre met 30 inzendingen en een tweede genre met 1 of 2 inzendingen...

Ik denk dat als een track sterk is, in welk genre dan ook, de leden hier de waardering wel kunnen opbrengen en dus kunnen tonen in hun stemgedrag.
 
Back
Top