SF contest - beste track 2006

Origineel geplaatst door sander
Ik kan dit jaar alweer niet meedoen. =(

Je kan toch in de laatste anderhalve maand van dit jaar nog wel een nummer in elkaar flansen!!!

Phochos

P.S. Ik ben zelf ook bezig met nummers voor mijn cd Micronoxe, komt er in ieder geval eentje hierbij te staan op deze thread.:D
 
Origineel geplaatst door Flamehead
http://www.flamehead.nl/audio/FlamePadShine.mp3

Onze laatste productie in het genre concessie-trance...

@flamehead.nl
@padl.nl

Dit luistert echt lekker weg man! Komt op mijn mp3 speler!
Enige "nadeel" van de track is dat het allemaal een beetje ingetogen blijft, terwijl ik zat te wachten op een uitbouw van alles tot een vette climax.. maar dat hoort misschien niet in deze stijl thuis, I don't know.

Maar voor de rest, petje af! :okdan:
 
Origineel geplaatst door Marando
Dit luistert echt lekker weg man! Komt op mijn mp3 speler!
Enige "nadeel" van de track is dat het allemaal een beetje ingetogen blijft, terwijl ik zat te wachten op een uitbouw van alles tot een vette climax.. maar dat hoort misschien niet in deze stijl thuis, I don't know.

Maar voor de rest, petje af! :okdan:

Bedankt voor het compliment en de input. Het is idd een beetje de stijl van ons (we produceren met z'n tweeen, vandaar de vedachte naam "concessie-trance"). Ikzelf neig meer toe naar progressive sounds met melodien; Pad is meer van de beats en techno-achtige dingetjes. Alles gemixt is dit dan het resultaat.

Om mijn site staan nog andere producties die je kunt beluisteren. (Arnhem Noord is meer een gein-projectje overigens :))

gr.

Flamehead
 
Ik heb (nog) geen eigen server. Weet iemand waar ik op internet m'n track kan uploaden zodat hij door anderen is te downloaden?


Gr. Tom
 
Hoi,

Ik doe ook maar eens mee. Voor de eerste keer post ik een track van mezelf op het forum nu eigenlijk. Tot nu toe heb ik alleen maar covers gepost. Dit is een van de tracks die op mijn eerste CD gaat komen. Naar verwachting komt die begin volgend jaar uit. Veel plezier alvast met deze track.

http://www.synth.nl/mp3/Maranello.mp3

Groeten Sioux
 
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Inzending van het NR~ front (eigenlijk eind 2005 maar tsja.) Een niemendalletje.

War still here

Je track is net zo geflipt als je antwoorden.:dubbel: Jij bent één van m'n favorieten!


Gr. Tom
 
Origineel geplaatst door Tom Thomas
Ik heb (nog) geen eigen server. Weet iemand waar ik op internet m'n track kan uploaden zodat hij door anderen is te downloaden?


Gr. Tom

Hey Tom

http://www.mytempdir.com/

Kun je je song droppen. Blijft ie een week staan. Daarna zul je hem weer moeten uploaden. Maar wie weet heb je dan een ander adresje

Je upload. Na het uploaden verschijnt er dan een link die je moet kopieren.
 
Origineel geplaatst door Tom Thomas
Hey Erik,


Hoestie!

Bedankt, ga'km daar opzetten.

Gr. Tom

Ja goed! Ben nog steeds in mijn uppie aan het keuvelen. Misschien heb je een keer trek in een projectje samen. Wordt het wat kunnen we een zangeresje uitnodigen. We wonen niet ver bij elkaar vandaan en verzenden van midi en audio is mogelijk. Samen sterk zou ik zeggen!!!
Groet
 
Origineel geplaatst door shortwave
Categorieën is een leuk idee. Er kleven echter wat moeilijkheden aan. In de wereld van de electronische muziek zijn inmiddels ZO veel genres te onderscheiden dat het heel lastig wordt om een goede scheidslijnen te trekken. Trance, Goa-trance, Hardcore, Techno, Hiphop, Hiphouse, Triphouse, Club, Ambient etc etc etc etc.

Bovendien is het met ca. 50 inzendingen een beetje lullig om die dan ook nog eens te verdelen over categorieën. Dan krijg je een genre met 30 inzendingen en een tweede genre met 1 of 2 inzendingen...

Ik denk dat als een track sterk is, in welk genre dan ook, de leden hier de waardering wel kunnen opbrengen en dus kunnen tonen in hun stemgedrag.

Helemaal mee eens. De SF Contest heeft altijd een gevarieerde top 3 gehad.
 
Back
Top