SF contest - beste track 2006

Origineel geplaatst door Marando
:confused: Wat een gedoe om niks mensen! Bla bla bla bla bla.... zal er niet meer woorden aan vuil maken. (is bla eigenlijk wel een woord?)

Gefeliciteerd aan alle winnaars! (ja, in mijn ogen is iedereen een winnaar :D )

ik sluit me hier volledig bij aan :)

:geslaagd:
 
Ben ik ook een winnaar?

Wat is een Voter?

Danny en de rest gefeliciteeerd allen!!

ens
 
Laatst gewijzigd:
Gefeli Danny!
Het was me een genoegen mee te doen te luisteren en te voten!

Origineel geplaatst door phochos
En ik sta toch maar gewoon gedeeld 32e.:D

Volgend jaar ga ik toch voor minstens plaats 28 !!!

:mexico:
 
Hoi allen :doei:

Toen ik in september aan deze track begon, kon ik niet vermoeden dat het ooit zo'n succes zou worden. De thread liet reeds veel positieve kommentaren naar boven komen, maar dat dit nummer het zou halen in deze algemene contest had ik nooit kunnen verwachten.

Langs de andere kant valt het resultaat natuurlijk ook te relativeren. Het is een snapshot van een bepaalde situatie: de forummers die op dit moment aktief zijn en willen stemmen, bepaalde kwalitatieve kanonnen die dit jaar niet mee deden waardoor ik meer kans maakte ... er liggen vele redenen aan de grondslag van de eerste plaats.

Hoedanook heb ik vele stemmen in ontvangst mogen nemen en daar ben ik echt wel trots op. Ik wil dan ook iedereen die gestemd heeft hartelijk bedanken :okdan: .

Dan staat me nu nog het allermoeilijkste te wachten: een waardige opvolger voor Jewel of the Arctic componeren :mega:

(Alleen jammer dat er weer een hele polemiek ontstaat rond voters, chatters, loggers enz ... op den duur moet ik nog gaan geloven dat dit een ruzieforum is ipv een synthforum. Daarom: wendt al die energie die je nu gebruikt om ruzie te maken aan om goeie songs en sounds te maken. Daar heeft het forum alleen maar baat bij :smeris: )

:doei:
 
Origineel geplaatst door Danny
(Alleen jammer dat er weer een hele polemiek ontstaat rond voters, chatters, loggers enz ... op den duur moet ik nog gaan geloven dat dit een ruzieforum is ipv een synthforum. Daarom: wendt al die energie die je nu gebruikt om ruzie te maken aan om goeie songs en sounds te maken. Daar heeft het forum alleen maar baat bij :smeris: )

:doei:

De doordrukkende manier van lid D. om de voter erin te krijgen heeft meer ellende veroorzaakt dan wat anders. Ik hoop dan ook dat we volgend jaar weer op de handmatige tour kunnen gaan, want dit is simpel en houdt discussies uit de weg zodat het een synthforum blijft.

Bedankt voor de mensen die op de track meritocracy gestemd hebben :)
 
Origineel geplaatst door chrizz
....Bedankt voor de mensen die op de track meritocracy gestemd hebben :)

Eigenlijk vanaf de 1e keer dat ik 'm hoorde was 't mijn favoriet. Klinkt gewoon zo lekker! :D
 
danny gefeliciteerd man met je winning horse 8o
 
gefeliciteerd Danny , mizschien moeten we een soort wisseltrofee invoeren ,maarrr het
is nu wel 2007 , is al van vorig jaar 2006 ,lopen we wel een jaar achter

is logiesch :D


:okdan:
 
ja gefeli he :)

ik zie dat de voteronzin zich zonder mij heeft opgelost :D
ideaal
 
gefeliciteerd danny!:)

(ennuh, hoe zeggen ze dat ook alweer... de laatsten zullen de eersten zijn 8o) )
 
verdikkeme

verdikkeme

verdorie nog an toe weer eeuwige roem gemist :D

felicitaties aan de winnaar!

volgend jaar nieuwe ronde


Ep. Von Haulshoven
 
De Uitslag SF Contest 2006

De Uitslag SF Contest 2006

 

Attachments

  • uitslag.jpg
    uitslag.jpg
    66,7 KB · Bekeken: 117
Cker , tof dat ik met veel respect heb mogen luisteren naar jullie tracks!!!
Ik heb er zeker van genoten.
TNX Deelnemers

gefeliciteerd Danny!! met de 1e plaats en dat geld natuurlijk ook voor de rest eronder :D


:doei: :okdan:
 
Back
Top