lowieken - We just ran out of wine

Bij jou had ik al hoge verwachtigen en je maakt het opnieuw helemaal waar!
Beeldschoon deze track en die zang van je, echt geweldig....helemaal top!
 
Pwoah vet! Mooie stem en heerlijk sounds! Wat mij betreft kan er nog wel een iets betere balans zijn hier en daar, maar verder echt top :)
 
Netjes man, jemig! En dan komt die stem er bij, en denk ik van "wouw". Er zijn wat kleine dingen in de mix zoals de leads in overgangen die wat zachter mogen. Mag dit is toch echt wel een hoogstaande track. Mooie zachte/warme sounds ook.
 
Goeie zang hoor, top! Erg goeie 80's stijl track, mix-technisch is er waarschijnlijk door de pro's nog wel meer uit te halen maar dit klinkt al erg vet!
 
Misschien ben ik wat te kritisch. Ik begrijp wat je wil neerzetten en ik snap 100% waar je heen wil, maar er klopt iets niet al kan ik niet meteen aanduiden wat. Is het de mix, de drive, de groove of de (synth) klankkeuze of alles bij elkaar? Toch respect voor het werk, want wat ik hoor is ook niet op 5 minuten in elkaar gezet...
 
Knap in elkaar gestoken lowieken. Zit wel een beetje tegen de rand van oversturen (en soms er overheen) aan waardoor het wel vermoeiend is om te luisteren. Mag best wat minder hard op compressor en limiter. Maar mooie soundjes, aanstekelijk deuntje en de vocals passen er prima bij.
 
de vocals zijn iets te aanwezig. Of dat de SSSS is weet ik niet, ik denk dat 't nog meer is dan enkel dat.
Klinkt zo goed als pro.
 
Zoals elk jaar weer een strakke productie. Niet mijn smaak, maar zit wel donders goed in elkaar. Hulde. Misschien had de vocal wat droger in de mix gemogen? En een fade out? ;)
 
Wow. Ook al zeker niet mijn smaak, dit is geen synth gefröbel meer maar een volwaardige radio track!
Enige kritiekpuntje is de hoge tonen afSSStelling in je stem, lijkt alsof er een digitaal snijrandje aan zit. Vooral in het begin hoorbaar.
 
Lekker nummer.. wel beetje hot die mix, maar heb er van genoten :) Stemp!
 
Back
Top