lowieken - We just ran out of wine

Heb je net de 80-ies track van LocalTrack weggeklikt, kom je opnieuw zo'n lekker 80-ies nummer tegen :okdan:.

Muzikaal mooi in mekaar gestoken, lekkere vocals, heerlijke synthgeluiden ... top.

Stem.

:doei:
 
Klinkt echt heel lekker. De drums had wat mij betreft wat harder gemogen en ik mis de reverb op de snaredrum om het helemaal Eighties te maken.
 
Geweldig ! , stem gebruik.
Ben er zelf ook mee aan het oefenen maar ben er nog lang niet.
Door het lage geluid klinkt het allemaal geruststellend. Best aardig sfeer.
Maar `de voice` verzuipt nog een beetje schuchter in het totaal en zodoende de verstaanbaarheid ook.
Of was dat juist de bedoeling.?
Verder niks op aan te merken.
 
Nog een 80's track, tof! De vocals geven een mooie verdieping, en ook de break op 1:05 werkt goed (en zeker ook doordat 'ie vaker terug komt in hogere energie).
 
Ook deze track brengt me gelijk weer terug naar de 80ties. Goed gezongen, altijd beetje jaloers op mensen die kunnen zingen... Mooi uitgewerkte track, die dubbele vocalen ergens rond 3:00 zijn ook super gedaan.
 
Goed gezongen en ook heel mooi gemaakt.
80s pop is echt niet mijn ding zeg maar maar hoor wel dat dit goed inelkaar steekt en de zang maakt het af.
 
lekker melodieus, ik hou ervan.
Goed gezongen ook.
En lekker opgebouwd. Super gedaan.
En wat leuk is; toegankelijk ook.

Lekker aangenaam liedje, ik heb er niet echt iets op aan t merken.
 
Wow, en ik maar denken dat ik een acceptabele 80s track had gemaakt…. Dit is echt next level, heel gaaf lowieken, props!!
 
Erg leuke track, goede song! :okdan:
Qua mix zijn er wat subtiele dingetjes die ik zou veranderen (vocals iets zachter; drums iets harder, dat soort dingetjes), maar verder goed.
 
Terwijl ik dit typ heb ik Nightcall van Kavinsky opgezet... vind jou werk van hetzelfde level. No more side job in 2024.. of wellicht is dat al zo :)
p.s. je kunt zn mastering ook wel doen.. die van jou klinkt beter. Potverdorie wat een talent hier.
 
Back
Top