Cosmic Dreamer - Kyra

CosmicDreamer

Sonic Passionado
Lid sinds
29 januari 2005
Berichten
964
Locatie
Hasselt, Limburg, Belgium
Dit is een stukje mood/new age muziek, gemaakt met allemaal softsynth. Nexus, sample libraries van east west en D16 reverb.
 

Attachments

  • Cosmic Dreamer - Kyra.mp3
    8,6 MB · Bekeken: 163
jep :) ik dacht laten we het zo'n "iers" tintje geven op het einde :)
 
Zit zeker goed in elkaar, goed geproduceerd ook. Hoewel ik het niet zo weet met dat gitaar geluid.. iets te plukkerig voor mijn smaak.. misschien iets meer sustain er in?

Wel een van de betere inzendingen tot zo ver, wat mij betreft :)
 
Ondanks dat ik het een mooie song vind en goed geproduceerd kan ik hier niet op stemmen omdat het te veel kitsch is naar mijn smaak.
En zo zie je maar weer, een echte muziekcontest is eigenlijk flauwekul omdat je geen objektieve meetmethoden hebt. Iedereen ervaart muziek nou eenmaal op een andere manier.
 
Dat is inderdaad ieder's smaak. Ik ben nu eenmaal (zeker voor m'n eigen composities) gesteld op een stuk muziek waar de melodie een bepaalde emotie probeert op te wekken.

Ofwel ontroert iemand dat of wel niet.
 
Goed gedaan !:okdan:
 
Prachtig, erg mooi stuk. Zit goed en elkaar en droomt lekker weg :)

Thumbs up!
 
mooie opbouw, struktuur, interessante produktie...STEM! (alhoewel ik niet naar de platenzaak ren om m te kopen, eerlijk gezegd, maar het gaat om of de muziek goed is, niet zozeer wat mijn smaak is :-)
 
mooie opbouw, struktuur, interessante produktie...STEM! (alhoewel ik niet naar de platenzaak ren om m te kopen, eerlijk gezegd, maar het gaat om of de muziek goed is, niet zozeer wat mijn smaak is :-)

Mee eens. Kreeg idd wel aan t einde zo n gevoel van oh nee,ik zit titanic of idd bravehart te kijken:D
 
hehe, dan is het toch opzet geslaagd. Alhoewel het eigenlijk een epische wereld van innerlijke beleving wil nastreven.
 
Back
Top