Cosmic Dreamer - Kyra

JAAAAA! Is dit DE Cosmic die ik ken van vroegah? Klinkt wel als eerdere compilaties! Ben ZO blij dat ik weer naar jouw muziek mag luisteren. Wederom een topper!
 
Hehe, maar het is in wezen ook 2 van mijn songs van vroeger gemixed in 1 nieuw "arrangement". Omdat ik nu vind dat ik veel betere software/hardware heb hab ik paar jaar geleden besloten al mijn oud werk eens op te frissen. Sommige nummers waar ik niet kan van de melodie los raken maar ook niet echt zo dendered tevreden ben van de "oude" klanken en het arrangement heb ik dan maar een nieuw leven gegeven.
 
Ja die Roland XV5080 en Access Virus waren maar niks natuurlijk :-p whehehe. Maar ben echt benieuwd naar je opfris werk :) Fix je belgische site eens. Of waar staat je werk tegenwoordig?
 
die xv5080 vind ik nog altijd de max , en op zich de korg triton ook, maar op een of andere manier bevorderde al die randapparatuur mijn workflow niet dus was ik rap content met dingen die ik makte omdat ik altijd zo veel programmeerwerk eraan heb.

Er was ook een bepaald glazen plafond waar ik niet boven kon en wilde, omdat ik bv met een xv5080 or triton geen overtuigende gitaarpartijen kon maken.

Ik moet dus wel zeggen dat ook al is die hardware goed, er op de hardwaremarkt niet zoiets is als een omnisphere van spextrasonics of realguitar of RA van spectrasonics. Dat heeft mijn muzikaliteit wel een "boost" gegeven.

Ik heb gewoon geen energie en tijd om een deftige site te maken, ze beloven mij er eens eentje te maken , en daar komt dan niets van, dan belooft het een andere, en tja... ik kan daar nu echt geen geld tegen aan smijten. Ik geef alles uit aan mijn waves onderhoud en itunes registratie, en omdat de muziek vooral van mond naar mond en van oor tot oor moet gaan is een site voor mij vrij lage prioriteit. Het zal alleszinds mijn verkoop niet bevorderen.
 
Back
Top