Lelijkste synth hard/software

290005.jpg


En die naam dan, wat voor marketing team zit daar hahah
 
das een bak voor gasten met een tron fetisj
 
die was echt goed:

Yamaha EOS B200

i like :)

Die vond ik best wel gaan, heb hem zelf ook gehad zonder de EOS aanduiding, gewoon de B200.
 
Ik vind dit een lelijk mormel..
 

Attachments

  • 1100.jpg
    1100.jpg
    259,8 KB · Bekeken: 65
hehehe...

grapje ;)

Ik vind al die oude Akai's prachtig..
 
Ik moet toegeven, ook al is de Prophecy een prachtapparaat, ik vind 'm toch wel een beetje een inspiratieloze uitstraling hebben. Beetje plastic speelgoed. Zodra ik de lotto gewonnen heb, ga ik 'm ook fijn opsturen naar http://customsynth.co.uk.

Hetzelfde geldt voor de andere 90's van Korg, zoals de Z1, Triton en Trinity (in afnemende mate van uiterlijke aantrekkelijkheid).

korg-prophecy-348058.jpg

korg_z1.jpg

korgtritonprox.jpg

korg_trinity_angle_lg.jpg


Maar voor de rest volgens mij wel stuk voor stuk topbakken :okdan:
 
De Z1 heeft heel zakelijke looks inderdaad. Bij mijn derde lottowinst moet die maar eens naar Customsynth gaan. Verder vind ik het een topsynth, enorme kwaliteit en als je je ervoor zet nog steeds een paradijs voor sounddesign.
 
heel simpel, alles softsynths zijn per saldo lelijk :



Veilig-boenen-en-soppen-aan-uw-pc_06.png
 
tja moet wel, een softwareprogramma moet wel ergens op draaien he :D
 
Neeeee nee, zo werkt t niet. Je mag natuurlijk niet in een minimoog gaan kijken wat er in zit. Dat is niet eerlijk, want een minimoog is hardware en hardware dien je respect voor te hebben ja. als je een minimoog op de foto wil zetten dan doe je dat inclusief behuizing en nice polish op de toetsen met een leuke analoge camera. Eventueel een instagram filtertje voor extra vintage feel, maar je gaat hem dus niet uit elkaar halen en zo kaal en levensloos positioneren in een thread als deze. Dit in tegenstelling tot VST-plugins, want die draaien op computers. Computers zijn lelijk en VST-plugins dus ook. Want ze klinken ook leluk en dun en vaal. Dus dat is heel anders. Er bestaan geen mooie vst-plugins, alleen lelijke. Nu wil ik niet gaan zeuren dat hardware beter is dan software, maar ik leg graag een onderliggende boodschap in mijn posts. Dus nu hop gewoon netjes plaatjes posten van dikke analoge bakken en daarnaast lelijke computers. want zo zit de wereld in elkaar. mijn wereld in ieder geval wel.. en ik vind die van jou dus ook. Zo niet, dan toch. Einde bericht.
 
Back
Top