SynthForum CollApril 2023 - wie doet er mee?

@klinkske Mss dat je te maken krijgt met iemand die je echt niet mag kan een drempel zijn? Er zijn er heel veel . Lees maar de eerste collab
 
Ik probeer open te staan voor alle mensen. Dat is dan al 50% vh team, maar je weet inderdaad nooit wat de andere partij wil. Ik heb niet veel last van ego. Als mijn inbreng slecht is, gewoon deleten :)
 
Mss dat je te maken krijgt met iemand die je echt niet mag kan een drempel zijn? Er zijn er heel veel . Lees maar de eerste collab
Dat valt toch wel mee? Ik had niet de indruk dat dat bij de 1e editie voorgekomen was? Uiteraard kan het natuurlijk voorkomen dat er geen klik is of dat er gewoon niks uitkomt, zo gaat dat soms nou eenmaal. Het is zeker geen verplichting om tegen je zin iets af te maken, het moet uiteraard wel leuk blijven!
 
Even een mededeling van de organisatie:

Vanwege drukte bij een aantal deelnemers hebben we besloten om de deadline wat te verruimen. Hij is nu gesteld op zondag 14 mei. Hopelijk geeft dat nog wat ademruimte!
 
Even een mededeling van de organisatie:

Vanwege drukte bij een aantal deelnemers hebben we besloten om de deadline wat te verruimen. Hij is nu gesteld op zondag 14 mei. Hopelijk geeft dat nog wat ademruimte!

Sympathiek :) Kunnen de (aankomende) berichten van dit subforum dan misschien ook nog op de voorpagina en onder nieuwe berichten verschijnen? Ze blijven nu onzichtbaar, en da's wel zonde.

Ze zijn wel te zien als je doorklikt naar "nieuwste berichten", vanaf de voorpagina, trouwens. Maar niet als je vanaf de navigatiebalk doorklikt naar "nieuwe berichten", da's blijkbaar een andere lijst.
 
Laatst gewijzigd:
Voor degenen die nog geen track hadden:
tick-tock-motherfucker.gif


:D
 
Back
Top