Lelijkste synth hard/software

Deimos

Underground Dweller
Lid sinds
24 augustus 2004
Berichten
350
Locatie
Amsterdam
Er zijn vast gedrochten van synths gemaakt dus ik dacht een kijken wat jullie hebben (gevonden) aan lelijke synths. Hier is alvast een begin.

Gr. Deimos
 

Attachments

  • jellyfilter-klein.jpg
    jellyfilter-klein.jpg
    26,9 KB · Bekeken: 197
Wat mij betreft scoort deze hoog (vooral ook omdat ze er duidelijk naar gestreefd hebben iets bijzonders te maken, dat maakt het des te erger):

jd800.jpg


...so sue me... ;)
 
Origineel geplaatst door Cheimoon
Wat mij betreft scoort deze hoog (vooral ook omdat ze er duidelijk naar gestreefd hebben iets bijzonders te maken, dat maakt het des te erger):

jd800.jpg


...so sue me... ;)

Dit vind ik dus 1 van de mooiste bakken van roland.
Groot, en in het donker is het net een landingsbaan, instant kermis.
 
Origineel geplaatst door Cheimoon
Wat mij betreft scoort deze hoog (vooral ook omdat ze er duidelijk naar gestreefd hebben iets bijzonders te maken, dat maakt het des te erger):

jd800.jpg


...so sue me... ;)

zit er een steekje bij u los??????????, deze is juist heel mooi
 
Origineel geplaatst door m.u.f.f
hehe smaken verschillen he


Ik vind al die oude houten synths spuuglelijk :bekdicht:

Dan vind je waarschijnlijk sommige softsynths ook lelijk, aangezien ze vaak een fotocopy zijn van de ware bak.
 
Origineel geplaatst door Cheimoon
Wat mij betreft scoort deze hoog (vooral ook omdat ze er duidelijk naar gestreefd hebben iets bijzonders te maken, dat maakt het des te erger):

jd800.jpg


...so sue me... ;)

Het enige wat ik mis zijn de ingebouwde boxjes... ;)
 
Origineel geplaatst door trash
Dit vind ik dus 1 van de mooiste bakken van roland.
Groot, en in het donker is het net een landingsbaan, instant kermis.

Dat verwachtte ik al wel, maar ja. Persoonlijk vind ik de ARP Quadra erg mooi, terwijl die geloof ik vaak in de categorie suikerstokken valt (geen hoog aangeschreven categorie). Ach ja, zo hebben we tenminste iets om over te 'discussiëren'. :D
 
zonder enige twijfel de alesis andromeda
 
ik heb deze wel eens horen/zien omschreven worden als "funky", maar ik VIND het me toch een lelijk ding. Geen idee hoe die klinkt trouwens :engel:
 

Attachments

  • lelijk.jpg
    lelijk.jpg
    15 KB · Bekeken: 73
Origineel geplaatst door dumdumdadumdum
ik heb deze wel eens horen/zien omschreven worden als "funky", maar ik VIND het me toch een lelijk ding. Geen idee hoe die klinkt trouwens :engel:

Is mijn lievelings fm bakje.
Hij ziet er uit als speelgoed, ja maar dan :D
 
Back
Top