www.ratemycreation.com

Havelock

I Love Synthesizer Sound!
Lid sinds
2 april 2004
Berichten
1.404
Locatie
Obdam (NL)
Hallo iedereen

Tijdje terug kreeg ik van een maat te horen dat hij bezig was met site met de naam:

WWW.RATEMYCREATION.COM (naam zegt al genoeg Lijk mij he en anders ga maar even kijkje nemen:))

Toen zei hij dat die nog niet online was. Tot heden hebben we hem getest en online gezet.
Al hoe wel we later achter kwamen dat dit concept al bestond, jammer niks aan te doen.
Hij heeft later wat nummers ge-upload.(onder de naam Sweet Injection) die maat van me waar van ik die site heb gekregen.

Wat maakt deze site zo byzonder tot andere sites ?
Deze site is zo byzonder omdat het alleen maar tot ze doel richt tot wat andere site's misschien niet doen.
En je kunt ZONDER INLOGGEN al op andere nummers(muziek) RATEN dus als gast wat een voordeel kan zijn8~.
En natuurlijk is er nog veel meer voordeel want als je er een acount hebt en je bent er in gelogt kan natuurlijk conmontaar op geven op iemands nummer/muziek. Want voor zelfde geld vindt je de muziek 3x niks :r. Of vindt het een super nummer :okdan:.

En wie weet werkt deze site wel tot nieuwe iedenen :eureka: wat ook wel weer een voordeel kan zijn en zo heb je weer wat geleerd :geslaagd:.

Wie weet word je nog een ster met deze site want hoe vaker jou nummer GERATE word hoe meer bekendheid je krijgt zeg nooit nooit wat het zou zo maar in eens kunnen he dat je dan ster bent dan word je wel in eens heel bekend.

Na ik dacht zo maar dat deze site hele goede aan vulling kan zijn voor leden die hier zijn nummer posten op www.synthforum.nl en kunnen zo ook op WWW.RATEMYCREATION.COM nummers posten.

Want wie wil nou niet weten wat jou nummer op levert want straks word hij nog op de radio of in een club of in zalen op bij de mensen thuis gedraait :dj: weet het maar nooit he waar deze site goed voor is he.
Na ik ga weer hier jullie verlaten :doei:
dan zie ik Jullie wel onder deze naam: Havelock met artist/band: System O A modular®

GR.Havelock

En ik zie jullie graag terug met muziek/nummer op : WWW.RATEMYCREATION.COM
 
Leuke Site !!!

Leuke Site !!!

Een vriend van mij heeft een muziek rating site de lucht in gegooid http://www.ratemycreation.com/ dus als er hier nog artiesten tussen zitten die een publieke opinie willen over hun creations kan dat op die site.

Als je wat post zullen we hier ook wel nieusgierig zijn dus post hier dan je artiest naam en we kunnen lekker mee luisteren.

Er staan ook een paar van mijn nr's op onder So Addicted en Sweet Injection dus veel plezier en misschien is dit wel je kans om een ster te worden......of ben je dat al ;-)

Groet,
Hayo
 
Back
Top