Fifth Bot - Rush

Vet hoor! Klinkt echt echt top, drums in your face and mooi de syths eromheen. Beetje Moderat x Aphex twin :)
 
Ik trek dit wel, voor mij kan het niet complex en afwijkend genoeg zijn, die bass diepppp man.. top gedaan! :okdan:
 
Leipe Aphexxhit - Sehr cool!!
 
Vet hoor! Klinkt echt echt top, drums in your face and mooi de syths eromheen. Beetje Moderat x Aphex twin :)

Ben ik weer mensen aan het napraten :) maar dan zullen we wel gelijk hebben he?! :) (lees de andere comments pas achteraf)
 
@Void Pointer @Eclectic @vink @Ytse @kobuz @demian @rubbah mensen bedankt weer voor alle toffe comments!! Ik had hier serieus niet zoveel toch wel positieve reacties mee verwacht.

Nog ff een paar dingetjes uitlichten:
de vocals, misschien net wat minder...
Bij zo'n track hoort wel een quirky vocal. Deze is wat te clean
Ben ik het wel mee eens, Ik ben het hele jaar al aan het experimenteren met vocals, nu wat geprobeerd met chopping, maar eea kwam net niet helemaal tot wasdom (en de tijd was simpelweg op)

Ik zou de glitch iets meer richting trap/drum&bass doen,
Hier ga ik zeker wat mee doen, niet meer in deze track, maar een volgend is in de maak, ik hoop het daarin wat beter te doen
Moderat x Aphex twin
Leipe Aphexxhit - Sehr cool!!
Uber complimenten muchas gracias!!
die bass diepppp man..
:D :D glad you like it!
 
Ah ja een beetje een mengseltje van al mijn 90s favorites. FSOL, Aphex Twin, Autechre etc maar dan met een 2024 sausje :) Fijn werk hoor!
 
Ik vind 'm supervet - mooie balans tussen dansen en spacen en emo. Technisch top-notch. Al die invloeden komen cool samen in jouw muziek. Very nice. Soundwise hadden wat mij betreft, in deze specifieke track, de snares/percs/fx wat minder aggressief gemogen. Maar wauw. Knap werk.
 
Ik vind 'm supervet - mooie balans tussen dansen en spacen en emo. Technisch top-notch. Al die invloeden komen cool samen in jouw muziek. Very nice. Soundwise hadden wat mij betreft, in deze specifieke track, de snares/percs/fx wat minder aggressief gemogen. Maar wauw. Knap werk.
Cool thnx man, weer dikke opsteker!. Ik ben zelf (inmiddels) wat kritischer haha, maar ik zat een beetje in tijdsnood, ik ga wel meer van dit soort shit proberen te maken, vind het wel leuk om te doen (naast de kabbel stuff). Gracias!
 
Zo dan. Dit is een best moeilijke track. Terwijl ik prima naar Breakcore kan luisteren. Heb 'm 2 x opgezet om het meer te begrijpen en waarderen.
Klank & mix geen commentaar. Je beats logica & verhaal, daarmee kan ik je vandaag niet mee volgen.
 
Wow, lekkere glitchy track hoor! Veel leuke kleine details en de productie ook dit keer weer dik in orde. Wanneer ga je nou eens een volledige plaat maken?! :duivels:
 
Springt er uit. Maar net niet gedurft genoeg voor mij. Had nog extremer gemogen. Toch een stem.
 
Ik hoor dat er veel werk in zit en dat je weet wat je doet maar dit ligt dusdanig ver buiten mijn comfortzone dat ik er helaas niet langer dan een minuut naar kan luisteren.
 
Mooie geluiden maar die drums krijgen me niet locked-in, heb me er voor opengesteld tot het einde maar was niet gelukt. Ik zou suggereren dat deels van de ritmes toch meer samenhang kunnen hebben en terloops het grid ver achter zich laten en weer terugkeren op een meer gegroepeerde manier. Maar dat zou wellicht helemaal niet zijn waar je voor ging en is het meer een smaak ding. :)
 
Zo dan. Nieuw voornemen voor 2024: meer tracks van Fifth Bot beluisteren. Ik voel hem helemaal. Ik snap ook wel dat sommigen je track minder goed trekken omdat hij niet super toegankelijk is. Geldt echter niet voor mij. Heerlijk dit.
 
Zo dan. Dit is een best moeilijke track. Terwijl ik prima naar Breakcore kan luisteren. Heb 'm 2 x opgezet om het meer te begrijpen en waarderen.
Klank & mix geen commentaar. Je beats logica & verhaal, daarmee kan ik je vandaag niet mee volgen.
Ik hoor dat er veel werk in zit en dat je weet wat je doet maar dit ligt dusdanig ver buiten mijn comfortzone dat ik er helaas niet langer dan een minuut naar kan luisteren.
Mooie geluiden maar die drums krijgen me niet locked-in, heb me er voor opengesteld tot het einde maar was niet gelukt. Ik zou suggereren dat deels van de ritmes toch meer samenhang kunnen hebben en terloops het grid ver achter zich laten en weer terugkeren op een meer gegroepeerde manier. Maar dat zou wellicht helemaal niet zijn waar je voor ging en is het meer een smaak ding. :)
Hey dank voor het luisteren en de moeite die jullie nemen om toch wat op te schrijven, ook al trekken jullie het voor geen meter haha!! Tja, ik snap het heel goed hoor, ik denk dat er niet veel middelground is in dit soort muziek, je vind het wat, of helemaal niet :P (en de uitvoering kon ook wel wat beter....)
 
Nice one (en had ook niks minder van je verwacht), zou alleen de kick wat dikker maken. Klinkt soms een beetje als een krant.
Wow, lekkere glitchy track hoor! Veel leuke kleine details en de productie ook dit keer weer dik in orde. Wanneer ga je nou eens een volledige plaat maken?! :duivels:
Zo dan. Nieuw voornemen voor 2024: meer tracks van Fifth Bot beluisteren. Ik voel hem helemaal. Ik snap ook wel dat sommigen je track minder goed trekken omdat hij niet super toegankelijk is. Geldt echter niet voor mij. Heerlijk dit.
Cool, tof om te horen!
 
Back
Top