Fifth Bot - Rush

Springt er uit. Maar net niet gedurft genoeg voor mij. Had nog extremer gemogen. Toch een stem.
Best wel een lekkere beat, en de synth aan het begin heeft me zeker mogen bekoren. De beat had nog ietsje onregelmatiger gemogen, maar dat is mijn smaak.
Hmm, nog extemer hehe... Ik heb net weer wat nieuwe tracks gepost, wellicht zijn die al weer wat beter, thnx heren!
 
Ik voel de beat niet helemaal, ben ik nu a-ritmisch? 😁 Supergoed geproduceerd en de vocals passen er mooi bij. Dikke subbas ook, dat wil wel in een club. Maar er wringt iets in de beat wat me irriteert, haha. Ik ben ook niet zo van (deze) breaks. Laten we het op een smaakdingetje houden. Dat gezegd hebbende druipt de kwaliteit er wel vanaf. Dat hoor ik dan weer wel.
 
ik had een perccussie spoortje net elders verschoven. Snap helemaal wat je wil doen.
Ik wou dat ik t kon want t is mijn ding ook, waar ik steeds aan denk tijdens dit te luisteren...

'doem tak doem tak'
ik had die eerste tak een staartje reverb gegeven. Met n gate er op of zo? In mijn fantasie
 
Knap hoor! Echt van alles te beleven; 1 keer luisteren is niet genoeg. Qua compositie spreekt dit er m.i. echt uit dit jaar! Iets minder ritmische complexiteit had voor mij de luisterbaarheid verbeterd.
 
Ik voel de beat niet helemaal, ben ik nu a-ritmisch? 😁 Supergoed geproduceerd en de vocals passen er mooi bij. Dikke subbas ook, dat wil wel in een club. Maar er wringt iets in de beat wat me irriteert, haha. Ik ben ook niet zo van (deze) breaks. Laten we het op een smaakdingetje houden. Dat gezegd hebbende druipt de kwaliteit er wel vanaf. Dat hoor ik dan weer wel.
Als je daarmee bedoeld anders-ritmisch, sure :P. En ja er wrint zeker wel wat, wellicht too much.... Thnx voor je comment!
 
ik had een perccussie spoortje net elders verschoven. Snap helemaal wat je wil doen.
Ik wou dat ik t kon want t is mijn ding ook, waar ik steeds aan denk tijdens dit te luisteren...

'doem tak doem tak'
ik had die eerste tak een staartje reverb gegeven. Met n gate er op of zo? In mijn fantasie
Dikke dank, tof om te horen
 
Knap hoor! Echt van alles te beleven; 1 keer luisteren is niet genoeg. Qua compositie spreekt dit er m.i. echt uit dit jaar!
ook een dik compliment thnx man!

Iets minder ritmische complexiteit had voor mij de luisterbaarheid verbeterd.
Eens hoor, en ik zal het maar verklappen, dit wat echt een haast klus (vandaar ook de titel :D).

Ik was ruim op tijd met de contest begonnen, en had zelfs 2 nummers gemaakt, zodat ik kon kiezen. Maar toen ik daarmee klaar was, vond ik ze allebei maar meh. En toen was het vrijdag 29 december.... Ik had me voorgenomen om dan maar geen nummer in te zenden dit jaar en had de handdoek eigenlijk in de ring gegooid. Daarna ben ik maar "voor mezelf" wat muziek gaan maken, en kwam dit er uit rollen... Maar 2 dagen is wel heel kort om nog alles een beetje objectief te kunnen beoordelen....
 
Back
Top