AxiMaxi
Het is tijd voor muziek!
Xclusive1983 Van Pryda had ik nog nooit gehoord, maar ik moet je na het beluisteren van een track op YouTube gelijk geven. Bedankt, weer een nieuwe artiest ontdekt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fijne opbouw heeft dit nummer! Kritiekpuntje is dat de snare voor mijn gevoel iets te statisch is en daardoor teveel focus krijgt. Dat geldt met name voor de eerste helft van de track. Lekker nummer verder hoor!
Mooi sounds en ook lekkere arp/seq, maar zoals al vaker gezegd er had wel wat meer variatie in gemogen. Ik zou die arp/seq niet continue laten doorlopen, juist door die soms weg te laten en er daarna waarin te laten komen creeer je meer spanning. Daarnaast zou je die dan ook nog eens kunnen layeren met andere synths en octaven voor extra effect en om het nog wat voller te laten klinken.
Die eerste noten deden me meteen aan een begin van een Ozric Tentacles nummer denken, het hele loopje tijdens het nummer trouwens.
De track geeft me echt zo'n Ozric Tentacles & Shpongle vibe.
Erg fijne track, leuke melodie. 1 van mijn favorieten tot nu toe.
de kick in het begin voelt voor mij aan als zeer langzaam marcheren...
mooi gedaan, hoe traditioneel de opbouw ook is (traditioneel is hier zeker niet pejoratief gebruikt..). de sfeer is er zeker. ik word regelmatig meegesleept.
Ik weet het...de drum sounds vind ik persoonlijk wat minder
Ik weet het...
Tips hoe ik dit zou kunnen verbeteren? Wat zou jij doen?