Dag Ytse,
Ik vind het toch best al OK klinken, hoor
.
Wat dat woodblokje betreft denk ik dat we beiden over iets anders bezig zijn. Bedoel jij dat percussiegeluid op iedere vierde tel tijdens het refrein? Want ik denk bij die woodblock aan de marker in het begin en op het einde van iedere WAV file. Dat is namelijk met een instrument "woodblock" gemaakt
.
Dat percussiegeluid kan ik nog wel eens apart bouncen als je dat wil. Dat zal dan voor morgen namiddag zijn. Nu, om eerlijk te zijn ligt het nu al wel lekker in de mix, vind ik persoonlijk. Maar het is misschien een idee om het in het eerste refrein weg te laten en in het tweede er in te brengen
.
De drums maken wel indruk, hoor
.
Heb je eens geprobeerd om mijn snarefills weg te laten of het volume fel te verlagen zodat enkel de jouwe goed doorkomen? Kan misschien ook goed werken.
Je kan misschien ook eens je gitaarmix bekijken en dan vooral de EQ op de galm. Misschien ondervind je wel wat last van middenfrequenties die hier en daar nogal hard doorkomen. Ik heb dat ook gemerkt in de "werkversies". De sound op zich is OK maar ik zou wat midden uit de galm daarvan weghalen, eventueel wat hoog versterken. Enfin, daar wat mee experimenteren.
En als er dingen zijn in mijn delen die ideeën van jou in de weg staan, laat het dan wel alsjeblief weten hé
. Het is niet de bedoeling dat deze track mijn speeltuin is/wordt waar jij een beetje aan mee hebt mogen werken. Het moet echt een track van ons beiden zijn
.
Anyhow ... ik vind het iedere keer beter en beter klinken en ben blij dat we mekaar geloot hebben
.
Je mag tegen woensdagavond het gevraagde verwachten.