sinc 303 challenge!

Mijn 'bijdrage' aan vandaag.. :)

 
'k heb er nog eentje in t andere topic gezet, ik dacht dit topic vervuilen met 2 is wat gek :D
 
Iedereen bedankt voor de muzikale inbreng!

We hebben 12 tracks ontvangen. Die hebben we op Soundcloud gezet in een playlist.

De challenge was om dit weekend een track te maken. Sommige tracks zijn eerder gemaakt. Maar we hebben die toch toegevoegd omdat we het natuurlijk leuk vinden dat er zoveel enthousiaste reacties zijn om mee te doen.



Laat het aan ons weten als je iets wilt wijzigen aan je artiestennaam of titel.

Je kunt bij je track een comment zetten, bijvoorbeeld met een link naar je eigen soundcloud account.

PS Mocht je nog een track willen toevoegen, upload die dan via www.sinc040.nl/upload en stuur een bericht met de titel van je track en je artiestennaam.
 
We hebben nog 2 tracks ontvangen. Die zal ik vanavond toevoegen.

Mocht je dit weekend zelf nog iets gemaakt en wil je nog toegevoegd worden, laat het dan weten.

We vinden het leuk om meer tracks toe te voegen aan de playlist.
 
Moet een acid track echt afgelopen weekend gemaakt zijn? Anders heb ik nog wel een inzending : - )
 
Moet een acid track echt afgelopen weekend gemaakt zijn? Anders heb ik nog wel een inzending : - )

Dat was aanvankelijk wel het idee en daarom noemden we het een challenge. :D

Maar er zijn meer tracks eerder gemaakt, dus het is prima als jij je track nog wilt uploaden.

Laat ook even weten welke artiestennaam en titel je wilt vermelden (doe maar als DM).

Inmiddels zijn er nog 2 andere tracks bij gekomen, die ga ik vanavond toevoegen.

(Wij hebben als sinc tijdens jam sessies meer dan 100 tracks gemaakt met daarin de 303 sound, maar we vonden het leuker om er een challenge van te maken, ook als interactie met de SF-ers, dan zelf een selectie van die tracks te maken en in een 303-day-playlist te posten op soundcloud).
 
Deze wordt mijn inzending



Artiestennaam en titel staat al vermeld :D



Leuk initiatief!
 
Back
Top