sinc 303 challenge!

sinc

Strijp-S Interactive Noise Creators
Lid sinds
20 december 2020
Berichten
71
Locatie
Eindhoven
Komende zondag is het 303 day!

Dus het is weer tijd voor een 303 challenge:

Maak dit weekend een track met een 303-achtige sound om de Roland TB-303 te eren op 303 day.

Upload naar www.sinc040.nl/upload op zaterdag of zondag.

Zondagavond zullen we alle tracks posten op Soundcloud (in 1 playlist).

Je kunt alle gear gebruiken die je wilt (of zelfs je stem) om het 303-achtige geluid te maken.

Stuur na uploaden een email naar info@sinc040.nl met vermelding van je naam en eventueel nickname of artiestennaam en de gear die je hebt gebruikt.

Enjoy the challenge!

We zijn benieuwd naar het resultaat!

Arjan & Frank
Stichting sinc040
sinc040.nl
 
Leuk, maar extreem weinig tijd dit weekend. Misschien waag ik een poging.
 
Ik zal me wel vergissen, doe ik wel vaker.
 
Roland heeft zelf ooit voor 3 maart gekozen, zal wel iets met de Amerikaanse datumnotering te maken hebben waar het nummer van de maand voor het nummer van de dag staat ipv andersom zoals hier in Europa.
 
Afh van mijn gezin en gevoel dit weekendā€¦ kans is klein, heb geen 303 plaats momenteel en boel is niet aangesloten, maar wie weet wie weet.
 
Ga ook mijn best doen, gelijk een mooie reden om de net gekochte alpha juno te gebruiken :)
 
Is het weer zover, damn wat vliegt de tijd.
Ik heb genoeg dikke 303 lijnen gejammed. Nu nog een track eromheen bouwen.
 
Iemand vroeg of je ook een echte 303 mag gebruiken... Ja natuurlijk! 8)
 
Done

boel herrie :D
1 303 krijgt 3 midi tracks, waarvan een deel poly shizzle. Resultaat = voice stealing of zoiets
10 live takes, de minste ellendige kreeg n upload
 
Laatst gewijzigd:
Kersverse rauwe jam geupload.
Gear used;
2x x0xb0x
Behringer Rd8
Soundcraft 400b
Ibanez time machine
Alesis Microverb3
Monarch EEM3000
 
Is er een deadline qua tijd? Zonnetje en kater van DRUM heeft voor andere prioriteiten gezorgd tot nu toe :mega:
 
Ik zal vanavond rond 23:30 uur de tracks posten op soundcloud (303 challenge playlist). Geen probleem als er later nog een track wordt geupload. Ik kan morgen ook nog tracks toevoegen aan de playlist.
 
Back
Top