Aximaxi - Nebulas

AxiMaxi

Het is tijd voor muziek!
Lid sinds
25 juli 2004
Berichten
1.156
Locatie
Riederwaard
Een onder m'n artiestennaam Dokmai geproduceerde spacy track met de naam 'Nebulas'.
Nog nooit heb ik zoveel tijd en moeite gestoken in een track, maar dat zegt misschien meer over mij dan over de track :)

Enjoy!

 
Absoluut goede ingredienten, maar niet genoeg specerijen. En je hebt de boel net iets te lang laten pruttelen. Goede intro die beloofd, maar dan toch iets te veel hetzelfde ? Op zich mag dat wel, maar dan loop je het risico dat de aandacht snel verslapt. Althans, bij mij toch. :-)
 
Ja mooie opbouw (wel wat langdradig),maar het klinkt voor mij alsof er nog iets ontbreekt.
 
Lekker hoor! Halfweg had een soort van breakje gemogen met ff wat anders en daarna einde wat voller... maar ach, dat is kwestie van smaak.
 
sterk begin, ik hou wel van dit soort gedelayde melodietjes :)
die sound zou alleen wel meer mogen veranderen door bv filter te tweaken, en met volume te spelen zodat het soms bijna verdwijnt en weer terugkomt.

Ik wil dat ook nog wel eens doen, iets te lang er in laten zitten en dan deze feedback krijgen :dubbel:

verder zitten er mooie frisse sfeervolle sounds in
 
Dank voor de feedback, ik neem het mee voor het volgende nummer
 
In tegenstelling tot een aantal andere leden, vind ik de track helemaal niet te lang. Sterker nog, hij was voorbij voor ik er erg in had. Van mij had ie nog best wat langer mogen zijn. Ik zat er net lekker in en toen was het alweer afgelopen. De opbouw is inderdaad redelijk geniaal. Het pakt. De lead in de eerste paar minuten zou wat mij betreft nog behoorlijk wat extra galm mee mogen krijgen. Laat maar lekker zweven. En heel misschien zou de track wat winnen als je het aantal BPM's zeg 5 opschroeft. Maar verder vind ik hem gewoon heel erg lekker :okdan:.
 
die kick in het begin vond ik wat hard klinken voor mijn gevoel.
ik kan lang wel waarderen hoor maar dit vond ik ook wel iets te lang duren.
maar alle geluiden vond ik wel leuk.
anders dan dat het gewoon lang duurde en er niet echt een duidelijke lijn in zat voor mijn gevoel.
 
Mooi gedaan dit! Bij 2 minuten bouwt ie even op, dan verwacht je misschien meer verandering. Maar bij 3.30 groeit ie wel weer lekker. Ik moet hierbij een beetje denken aan toen ik klein was en met mijn vader naar het Omniversum in Den Haag ging. Dit is de perfecte soundtrack bij zo'n film over ruimtereizen en sterren en planeten enzo. :-)
 
De volgende keer dat ik deze plaat aan zet ga ik even een rondje rijden in het donker. Wat mij betreft niet te lang, goede mix. Heerlijk open synths en de swirls blijven maar gaan. Wat melo betreft doet het mij denken aan de pryda producties, maar dan iets meer laid back.
 
Back
Top