Synthforum Contest 2018: Aankondiging & spelregels > > Er kan gestemd worden!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
daarom die ik niet mee met idols ik vind mij zelf er te goed voor. :D
deze contest kan net voor mijn gevoel.
 
Voor mij is de contest wel nodig want ik had dit jaar nog geen track afgemaakt.
Net als vorig jaar, toen was het de eerste track in m'n leven die ik helemaal afmaakte.
Wat dat betreft ben ik een dure daw eigenlijk niet waard.
 
Ik ben zo weinig op het forum geweest, en heb al helemaal geen tijd gehad om andermans tracks te beluisteren laat staan te beoordelen, dat ik me bijna bezwaard voel om iets in te sturen.
 
Heb in m'n muzikale leven, sinds midden jaren-90, 3 tracks gemaakt waar ik tevreden over ben. De laatste in de afgelopen 3 weken, en die heb ik ingezonden.
Nog nooit zoveel tijd in één stuk muziek gestoken!
 
en ondertussen heb ik nog helemaal niks!!!!!
ja, een soort van geraamte/arrangement van oude muziekflarden aan elkaar gesmolten.
maar er is hoop: vandaag de bas en hopelijk alle gitaren opnemen. als dat er staat heb ik morgen een leuke dag want als de basis er eenmaal staat,
is adds toevoegen het leukste wat er is.
 
Ik heb er alle vertrouwen in, je kan het!

ha, een fan die me staat aan te moedigen, schuilend onder een paraplu in de stromende regen. terwijl ik helemaal nat geregend met een joekelille
en een clownsneus op een liedje staat te zingen over dat 'complete eenzaamheid soms ook niet zo leuk en aangenaam is'..........8o)

ik heb allemaal nieuwe spullen en dat maakt alles lastiger. apparatuur en instrumenten moet je
leren gebruiken en wat dat betreft heb ik nog vele uren van aanklooien te maken..maar er komt wel wat.
gaat mij daarom ook om de ervaring, niet speciaal om de muziek die ik nu maak
 
amai, zo stil ineens, ?? da was maar om te lachen hé,, "TOP 10" ,,
Ik doe ni aan competities,, maar mijne muziek moet wel perfect zijn,, anders geeft dat geen energie terug,
 
Voor het eerst ook eens wat ingestuurd. Random keuze uit mijn demotunes voor de sprints, da's mijn hobby geweest dit jaar. Samen met collega's die vocalen hebben verzorgd. Zal vast wel vaag overkomen zo out-of-context :)
 
Doet me herinneren aan vorig jaar... Wie gaat er weer tot op 23u59 wachten om mee te doen,, ??
 
Dacht ik vandaag nog even een trackje op te poetsen/bewerken/inzendklaar te maken, blijkt mijn backup voor nieuwe systeeminstallatie niet te zijn gelukt, bestanden verloren helaas.... :/
Zojuist de mp3 maar geupload van de originele versie. De enigste file die ik nog kon vinden.
 
Vorige jaar helaas te laat met inzenden. Dit jaar op het laatste moment toch gelukt :-)

Was er een tijdje uit en zie tot m'n verbazing dat de layout van het forum veranderd is. Ziet er gelikt uit, maar wel ff wennen...
 
ik doe toch maar niet mee, omdat:

1. ik zie dat er ook andere mensen meedoen
2. ik vind het allemaal maar doodeng!

3b: misschien dat ik mijn muzakje nog wel stal op het forum na de strijd,ik ben vooral leerzaam bezig. mijn muziek is geen keihard contest als deze waardig!
 
k hoop dat de tracks te beluisteren zijn vanaf deze nacht, en ni bv vanaf 12 u morgen middag,,,, das een heel ander effect,, ook al zijn het er weer heel veel,, dus mods, ni te snel gaan slapen he !!?

soit, ik vind het nu het plezantste moment,, eens het bezig is, vind ik de spanning al wat minder,,
en ja, mijn track van vorig jaar was een flop,, maar tja, tis de weg die je aflegd, niet het doel bereiken,,
of das ook mijne spirit,, er evolueert zoveel en tis maar een moment opname,, okey, nog een dikke 2 uur,,
 
k hoop dat de tracks te beluisteren zijn vanaf deze nacht

Die toezegging doe ik bij deze. Ik ben om 22:30 uur thuis en zit een kwartier later met een biertje en een peuk achter de laptop de laatste inzendingen goed te keuren. Ik gok dat we om 0:30 uur live zijn met de tracks.
 
Tot het laatste moment geprobeerd binnen mijn mogenlijkhgeheden..
En zoals een man zei:
Tot zo!
 
Nou dat ga ik dus net niet redden met compositie uitwerken en een opname proberen.
Dan maar een andere track van dit jaar inzenden he :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top