Op zoek naar naam track

gijs

.
Lid sinds
12 januari 2004
Berichten
2.442
Laatst hoorde ik na lang weer 'n nostalgisch nummer op de radio. Helaas was ik te laat achter internet om de playlist te checken, maar misschien kunnen jullie mij aan de naam helpen van de track die ik alleen ken als "het nummer met de panfluit".

Had zou gauw geen panfluit, maar heb wel ff een stukje nagebouwd. Iemand een idee?
 

Attachments

  • panfluit.mp3
    779,1 KB · Bekeken: 59
Laatst hoorde ik na lang weer 'n nostalgisch nummer op de radio. Helaas was ik te laat achter internet om de playlist te checken, maar misschien kunnen jullie mij aan de naam helpen van de track die ik alleen ken als "het nummer met de panfluit".

Had zou gauw geen panfluit, maar heb wel ff een stukje nagebouwd. Iemand een idee?

Het lijkt wel een nummer in de serie van kabouter Plop. Dit is niet beledigend bedoeld.

Ik ben zelf ook op zoek naar de naam van een song. Ik weet dat het in 2006 een hit is geweest in de dance scene in Nederland. Ik kan het nummer alleen beschrijven, omdat ik er geen opname van heb en het nummer ook niet precies kan naspelen. Waar het wel op lijkt is een nummer van Benny Benassi, en wel op Who's your Daddy. In het nummer dat ik zoek zit een zelfde soort gefilterde gitaar partij als aan het begin van dit nummer. Alleen in het gezochte nummer worden die gefilterde gitaarsamples nog eens omlaag en omhoog gepitched. Zodat je een soort van "dronken" gevoel krijgt. Ik kan dat nummer niet anders beschrijven als zover.

Als iemand mij de naam van dat nummer kan geven, ben ik je heel erg dankbaar.

Edit: Het nummer dat ik zoek is te horen in deze video van Ministry of Sound vanaf 0:55 t/m 1:16. Weet iemand de naam?

Yoonchi.
 
Laatst gewijzigd:
Heeft iemand al een antwoord op deze vraag gevonden?
Ben zelf ook erg benieuwd.

In de zoektocht kwam ik "I can't stop Raving" van Dune nog tegen.
Weer helemaal terug in de happy hardcore days!
 
Ik heb de oorspronkelijke quest uit deze thread inmiddels afgerond :)

De track was Boy Pan van Furia 2. Heb hem nog steeds niet kunnen downloaden, dus ga miss toch maar voor een 2ehands single op MP of ebay voor 1 euro ;)
 
Weer opzoek

Weer opzoek

Weer op zoek naar een song. Het nummer weet ik de naam niet van.
Het is een housenummer of housethema. Er wordt het volgende in gezongen:
Lalalala, lalalala, lalalalalalalala la lala. Het lijkt op een thema dat dat door een massa(voetbalsupporters?) in een stadion wordt gezongen.

Iemand enig idee hoe dit heet?
 
hoi,
Ik hoorde bij het uitgaan een liedje waar ik de titel nu van zoek.

Het is een recent nummer en het begint met een militaire drum intro.
Constant het geluid van één of meerdere snaredrums en dan begint er een beat, met constant dezelfde hoge toon.

Het doet mij denken aan het liedje "Move the house break the house down."

De toon lijkt er wel goed op.

Als er iemand het lied zou kennen dat ik zoek, dank ik u zeer.

Greetz
Trex
 
Kan deez niet beter worden ge moved naar "De grote welke track is dit?" thread moderator?
 
Laatst hoorde ik na lang weer 'n nostalgisch nummer op de radio. Helaas was ik te laat achter internet om de playlist te checken, maar misschien kunnen jullie mij aan de naam helpen van de track die ik alleen ken als "het nummer met de panfluit".

Had zou gauw geen panfluit, maar heb wel ff een stukje nagebouwd. Iemand een idee?

ik ken deze wel... maar ik heb echt geen idee waarvan... misschien moet je de hele forbidden paradise serie van tiesto eens afluisteren ofzo, typisch zo'n track voor die cds. volgens mij was het best wel een bekende plaat 10-15 jaar geleden ofzo, toch?
 
volgens mij was het iets uit die duitse hoek... RMB, Westbam, U96, marusha enz... ik kan me vergissen hoor en ik ben al die rave hitjes van toen aan het luisteren en vind hem zo snel niet :)

maar het is wel een beetje die oude duitse "niks aan de hand sound'
 
Dat is het nummer ''Pon De Floor'' Van Major Lazer. Check hun album ook hele gekke muziek.8~


hoi,
Ik hoorde bij het uitgaan een liedje waar ik de titel nu van zoek.

Het is een recent nummer en het begint met een militaire drum intro.
Constant het geluid van één of meerdere snaredrums en dan begint er een beat, met constant dezelfde hoge toon.

Het doet mij denken aan het liedje "Move the house break the house down."

De toon lijkt er wel goed op.

Als er iemand het lied zou kennen dat ik zoek, dank ik u zeer.

Greetz
Trex
 
Back
Top