Drumhound

Drumhound_synthforum.png


"All your favourite vintage drumcomputers in one plugin"

Topfeatures:

dot.gif
16 Stereo outputs
dot.gif
Global filtering
dot.gif
Over 2.000 drumsounds included! [128 presets]

For more information and a demoversion [only 1 preset] visit: http://www.tpworks.nl
 
Laatst gewijzigd:
Sorry maar met om de 10-15 seconden een noise om misbruik tegen te gaan kan ik echt niet serieus demo-en.

Lijkt wel aardig te klinken, jammer dat er geen interne sequencer in zit.

Ligt het trouwens aan mij of werkt doet de releaseknop net onder de gain niets? (edit: hmmm zie net pas dat het een samplebased gebeuren is, dacht ff dat het een drumsynth was).
 
Laatst gewijzigd:
Cubase SX 1.0, Cubase SX 2.0, Cubase SX 3.0, Cubase VST32 5.0, Sonar 6.0 Producer Edition, Sonar 6.0 Studio Edition, Sonar Home Studio, Version 6 XL, Sonar Home Studio Version 6, Project 5 version 2[through VST wrapper], Orion Pro 7.0, Orion Platinum 7.0, Ploque Bidule 0.95, Reaper v1.888, Madtracker 2.6.1, Making Waves Digital Sound Sequencer 5.36, Zynewave Podium, Fruityloops 7.0, Luna 8.4, Emagic Logic 5.5.1

Hij werkt niet met Live dus?
 
Origineel geplaatst door Jazper
Hij werkt niet met Live dus?

We zijn nog bezig om een aantal hosts te testen wat betreft compatibility. Live moet ook nog aan bod komen. Je kunt natuurlijk alvast de demo downloaden van de site om uit te proberen of hij goed functioneert.
 
is dit nu een voorbeeld van de reclame op synthforum ???


verder geen opmerking over het produkt of zo ( ezdrummer?)
vr.gr. sunny:kimono:
 
jammer dat er geen eq per kanaal opzit. Hum ook niet voor de mac, jammer

Kwa prijs best ok, hoe groot is de sample pack die je erbij krijgt?
 
Origineel geplaatst door bobaphat
jammer dat er geen eq per kanaal opzit.
We hebben dat wel overwogen, maar omdat je over 16 stereo outputs beschikt heb je de mogelijkheid om in je sequencer / vsti host elk afzonderlijk geluid te eq-en.
Hum ook niet voor de mac, jammer
Vooralsnog is er geen macversie gepland. Maar, mocht je over een wat nieuwere mac beschikken [intel] is er wel de mogelijkheid om via dualboot Windows te draaien en daarmee ook Windows geörienteerde vsti hosts. Daarover kun je meer lezen onder het kopje 'Support' op de site.
Kwa prijs best ok, hoe groot is de sample pack die je erbij krijgt?
128 presets: 95 presets met in iedere preset 16 sounds van vintage drumcomputers. 9 Losse percussiepresets. 24 presets met analogue tweaks. In totaal 2048 sounds. Een gedailleerde lijst kun je nalezen op de site.
 
Doe mij maar een mac versie. EN NEE ik ga geen windows draaien op mijn computer, daar heb ik geen tijd voor.
 
Dat om de 15 seconden noise gebeuren is inmiddels gefixed trouwens. Kreeg daar netjes bericht over.

Nu dus wel een goed te testen demo. Ik denk echter dat het 'm voor mij niet wordt. Heb recentelijk de drumpack van D16 al aangeschaft (Nepheton & Drumazon) en ben daar echt heel tevreden mee.

Ik ben sowieso ook veel meer geinteresseerd in een drumsynth, niet een sampleplayer...die zijn er al zat met meer features dan deze heeft.

Als basic drumplugin is het een prima oplossing, echter heb ik dan weer zoiets van waarom kun je dan zelf geen sounds laden? Want als je geen sounds kunt laden dan laat je de plugin functioneren als drumsynth en dat is het gewoon niet.

Ik denk dat er een mooi platform is neergezet om op verder te bouwen. Echter om voor mij interessant te worden zou het toch echt aankomen op het toevoegen van synthese opties of de mogelijkheid eigen samples te laden en toch ook weer de interne sequencer. Zonder sequencer zijn er ook weer behoorlijk veel alternatieven (Noem een DKS Pro die misschien maar de helft van de instrumenten heeft maar wel ZEER uitgebreide controle over parameters heeft en ook echt aan drumsynthese doet).

Kortom, ik denk dat dit product is neergezet op een al redelijk drukke markt met links en rechts al behoorlijk aanbod. De potentie is er maar op dit moment voor mij niet interessant.

Ik denk echter dat als de ontwikkelaars goed luisteren naar gebruikerswensen (wat veel bedrijven tegenwoordig toch vaak niet goed doen) dit product kan uitgroeien tot een erg sterke plugin.
 
ik wil hem wel,ziet er goed uit,als de kwaliteit van de samples ok zijn...

cool :okdan:
 
Origineel geplaatst door sander
Van welke sample cd's/websites zijn de samples afgehaald als ik vragen mag?

Een deel komt uit onze studio's, gesampled van apparaten die we hebben of hadden en een deel komt van een aantal collega muziekliefhebbers/producers/dj 's vandaan.
 
Back
Top