1550 VST plugins

Lid sinds
20 oktober 2002
Berichten
4.304
Voor de prijs hoef je het niet te laten, schrijft de adverteerder. Ik zou voor die 25 euro toch een ander baantje gaan zoeken. En M. uit Arnhem zet ook zijn telefoonnummer er nog even bij. "Hoe dom kun je zijn?" Als ik een criminineel zou zijn zou ik het toch slimmer aangepakt hebben.

1550 plugins
Zijn advertenties staan in 10 rubrieken, dus niet getreurd als deze weg is

n dit pakket vind u meer dan 1550 VST top plugins o.a Steinberg midi en vst instruments om je muziek professioneel af te mixen.

Ook kunt u nu de instrumenten nabootsen op uw pc want u krijgt nu ook alle VST Instrumenten erbij.

Als u niet weet wat VST plugins zijn dan probeer ik het uit te leggen.

Als u een digitale muzikant bent en u werkt met o.a Cubase, Acid Pro,Soundforge of een andere computer muzieksoftware, dan zijn VST plugins onmisbaar.

Zij maken namelijk uw muziekproducties helemaal af.
Klinkt het wat houterig of kraakt het op de achtergrond ,dan laadt u gewoon simpelweg de juiste plugin in en uw muziek klinkt als nooit tevoren.

Ook kunt u de stemgeluiden helemaal anders laten klinken zoals bv minder vals bij mensen die moeite hebben met o.a zuiver zingen dit kan met o.a autotune, of met extra warmte en volume) noem het maar op.

Met deze plugins gaat uw muziek klinken zoals op de cd's van alle grote artiesten.

De meeste grote artiesten mixen hun muziek af met deze VST plugins.

Dus wilt u ook die top niveau halen. koop nu dan voor een superlaag bedrag deze plugins.

Nu tijdelijk met gratis 400 mb aan ebooks over masteren,remixen,filteren etc.

Wij rekenen ook geen verzendkosten binnen nederland.

Dit is een koopje en voor de prijs hoeft u het niet te laten !!!!!!!!!!!!
 
Laatst gewijzigd:
Re: 1550 VST plugins

"Hoe dom kun je zijn?" Als ik een criminineel zou zijn zou ik het toch slimmer aangepakt hebben.

Ik gok dat "M" zich helemaal niet realiseert dat dit illegaal is... Dus niet zozeer dom, maar meer ontzettend naïef.

Volgens mij was hier al een thread over trouwens, want deze advertentie duikt om de zoveel tijd opnieuw op.
 
Ik kan me hier zelfs kwaad over maken. Ik zie op marktplaats ook regelmatig iemand die plugins en sample cd's aanbiedt. Kan ie makkelijk aankomen omdat iet zelf producer is en een opleiding volgt waarbij ie al die zpullen goedkoop kan " kopen".

Ik ga niet pretenderen dat ik zelf heiliger ben dan de paus. VST's die ik echt fantastisch vind koop ik, maar eerlijk is eerlijk, ik gebruik ook wel eens een VST op iets minder legale wijze. Ik zou het echter niet in m'n hoofd halen geld te verdienen aan illegale software. Zo verziekj je het uiteindelijk voor iedereen. Software wordt hier namelijk nodeloos duur van en steeds irritanter beveiligd met USB dongles en zo. Dat je het gebruikt is nog tot daar aan toe, maar dat je er geld aan verdient vind ik ronduit schandalig. Keihard aanpakken zulke gasten vind ik.
Tekstje in de advertentie heeft ook zo'n lekker Jip en Janneke gehalte.
 
Ze maken het de opsporingsdienst wel erg makkelijk op zo'n manier, alleen weet niet of ze dit daadwerkelijk ook doen.
Als je VST als zoekwoord intoetst, blijkt dat er meerdere personen rondlopen die snel geld willen verdienen :duivels:

Synthforum was daarnet ook even doelwit in de Te Koop rubriek
Aanbod
1500 VST Plugins/mod
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door René
Op onze eigen markt staat van een forumlid een dergelijke advertentie. Ach die ADSL, wat moet je ermee?
bannen is een oplossing
aan zn ballen ophangen een betere :erm:
 
http://computer-software.marktplaat...5bjhyJvxP39jddavIUH8/nDw7viak=&fta_ind=5&fs=1

Strafbaar, maar klaarblijkelijk hoeft men zich in Nederland geen zorgen te maken om illegale software. Deze persoon adverteert al jaren met deze advertentie en verdient er dus geld mee. Hij heeft er inmiddels weer 300 plug-ins bij. :(
Klaarblijkelijk is ie niet te pakken!! Of schenkt men er geen aandacht aan.
Ik snap echt niet dat dit kan???
 
http://computer-software.marktplaat...5bjhyJvxP39jddavIUH8/nDw7viak=&fta_ind=5&fs=1

Strafbaar, maar klaarblijkelijk hoeft men zich in Nederland geen zorgen te maken om illegale software. Deze persoon adverteert al jaren met deze advertentie en verdient er dus geld mee. Hij heeft er inmiddels weer 300 plug-ins bij. :(
Klaarblijkelijk is ie niet te pakken!! Of schenkt men er geen aandacht aan.
Ik snap echt niet dat dit kan???

moet je brein ff bellen, komen ze gelijk ff bij jouw thuis langs :doei:
 
Hier zijn al eerder topics over geweest meen ik me te herinneren.

En dat was al lang geleden.
 
Je krijgt er natuurlijk ook gratis virussen en trojans bij.
 
Oh ik dacht dat deze weer nieuw was.

Maar meer dan een jaar lang dit volhouden, het is echt ongelooflijk.
 
Maar meer dan een jaar lang dit volhouden, het is echt ongelooflijk.

Duidelijker bewijs van heling kan bijna niet. Ze krijgen het zelfs op een presenteerblaadje.

Zou zijn brander stukgegaan zijn? Hij is 5 euro duurder geworden in vergelijking met vorig jaar. Of zit die prijsverhoging in die 300 plug-ins extra?

en dan deze zin er nog bij zetten:
Dit is beslist een koopje.
 
Ik vind de prijs best meevallen ,als je ziet dat sommigen niet altijd weten waar ze het kunnen downloaden,laat staan de tijd nodig om het op te sporen op het net.
 
Back
Top